//
کدخبر: ۲۹۹۳۵ //
رئیس پلیس راهور استان اصفهان خبر داد

برخورد پلیس با روزه‌خواری در داخل خودرو

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: روزه‌خواری در داخل خودرو ممنوع بوده و در صورت مشاهده، مأموران این پلیس با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد.

برخورد پلیس با روزه‌خواری در داخل خودرو
به گزارش فرتاک نیوز،

 نقل از پایگاه خبری پلیس، رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: با توجه به افزایش حجم ترافیک شهری در ساعات قبل از افطار، طرح ویژه ترافیکی این پلیس از امروز در هسته مرکزی و نقاط پرتردد شهر اصفهان به اجرا در می‌آید و مأموران به روان‌سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور مردم می‌پردازند تا مردم هر چه بهتر از فیوضات معنوی این ماه پربرکت بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه خودرو حریم خصوصی محسوب نمی‌شود، روزه‌خواری علنی در داخل خودرو را ممنوع اعلام کرد و افزود: در صورت مشاهده هرگونه روزه‌خواری در داخل خودروها مأموران این پلیس برابر قانون با متخلفان برخورد خواهند کرد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از برخورد قانونی با رانندگان و سرنشینان خودروهایی که با رفتارهای هنجارشکنانه از قبیل بد پوششی، سگ گردانی، آلودگی صوتی حرمت ماه مبارک و سایر روزه‌داران را نگه نمی‌دارند، خبر داد.

وی به اعمال قانون خودروهای دارای شیشه دودی اشاره کرد و گفت: بر اساس قانون رسیدگی به جرائم و تخلفات رانندگی استفاده از شیشه دودی به نحوی که راننده و سرنشین قابل تشخیص نباشد جرم محسوب شده و متخلفان با جریمه 500 هزار ریالی روبرو خواهند شد.

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان