//
کدخبر: ۲۸۷۸ //

استفاده از یگان ویژه در تمهیدات ترافیکی

فرمانده پلیس راه و یگان ویژه تهران بر تعامل دو سویه برای تمهیدات ترافیکی تاکید کردند.

استفاده از یگان ویژه در تمهیدات ترافیکی

به گزارش فرتاک نیوز،در راستای افزایش تعامل با رده های درون سازمانی، سرهنگ "سعید مطهری زاده" فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ و هیئت همراه با سردار "حمیدی" رئیس پلیس راه کشور دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار، سردار "حمیدی " با اشاره به ماموریت های یگان های ویژه ناجا، همکاری و همدلی آنها را در ایجاد انضباط ترافیکی خصوصا در ماموریت اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مثال زدنی عنوان کرد.

رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه ماموریت اربعین ماموریت بزرگی است، گفت: هرساله در این ایام، ما شاهد کمک و پشتیبانی کارکنان یگان های ویژه در امر سهولت تردد زائران و روان سازی ترافیک در محدوده پایانه های مرزی هستیم که از زحمات و تلاش های بی دریغ آنها تقدیر و تشکر می کنیم .

در ادامه این دیدار، سرهنگ "مطهری زاده" فرمانده یگان های ویژه تهران بزرگ ضمن تقدیر از زحمات کارکنان پلیس راه کشور، خاطرنشان کرد: هدف از این دیدار، تعامل بیش از پیش یگان های ویژه با پلیس راه خصوصا در ماموریت بزرگ اربعین و دیگر ماموریت های محوله است که با مدیریت و فرماندهی بسیار خوب سردار"حمیدی" رئیس پلیس راه کشور، شاهد همکاری های کارساز و هدفمند در این راستا بوده ایم.

 

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان