//
کدخبر: ۲۶۶۶۰ //
رئیس شورای شهر تهران:

باید برای اداره کشور چشم به درون کشور داشته باشیم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ظرف هفته جاری تاکید کرد: همه افرادی که انتخاب می‌شوند باید برای خدمت به مردم گام بردارند و در این مسیر چشم به درون کشور و ظرفیت‌های موجود داشته باشند.

باید برای اداره کشور چشم به درون کشور داشته باشیم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی چمران در آئین افتتاح 20 پروژه عمرانی، ترافیکی و فرهنگی اجتماعی منطقه 21 ضمن قدردانی از شهرداری این منطقه برای احداث پروژه‌هایی که موجب توسعه سرانه‌های خدماتی منطقه شده است، افزود: منطقه 21 با توجه به داشتن بافت مسکونی و صنعتی از شرایط ویژه‌ای برخوردار است. لذا باید شرایط به گونه‌ای باشد که افرادی که در این منطقه در صنایع مشغول به کار هستند سکونت داشته باشند اما متاسفانه این گونه نیست و شاهد هستیم که پس از تعطیلی کارخانه‌ها صف طولانی‌ از سرویس‌ها تشکیل می‌شود تا افراد شاغل را به نقاط مختلف شهر منتقل کند.

وی افزود: کار کردن در منطقه 21 دشوار است چرا که از سویی باید با صنایع و خواست‌های آنها دست و پنجه نرم کنیم و از سوی دیگر شرایط سکونت شهروندان در منطقه را مهیا کنیم. شرایط سکونت در این منطقه به ویژه در حوزه محیط زیست از مشکلات بسیاری برخوردار است و باید به طور جد به مسائل محیط زیستی این منطقه توجه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به انتخابات پیش رو تاکید کرد: آنچه که به دست افراد قرار داده می‌شود به عنوان مسئولیت، حقوق و بیت‌المال ملت است. لذا بسیاری از کارها که افراد عادی انجام می‌دهند باید مسئولین از آن دوری کنند. ساده زیستی، پاکدستی و چشم ندوختن به مال دنیا باید از ویژگی‌های مسئولین ما باشد و به این نکته توجه داشته باشند که پس از دریافت مسئولیت آماده خدمت به مردم باشند.

وی ادامه داد: برای اجرای مسئولیت باید چشم به درون کشور و ظرفیت‌های موجود داشت چرا که فکر کردن به آنور آبها ما را به جایی نمی‌رساند باید به خودمان وابسته و متکی باشیم و چنین شرایطی با توکل به خدا قطعا موفق خواهیم بود.

چمران با اشاره هشت سال جنگ تحمیلی به خودباوری و اتکاء به ظرفیت‌های کشور در طول دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: اتکاء به خود باعث پیروزی ما شد و در چنین شرایطی توانستیم دشمن را به بیرون از مرزها برانیم. امیدواریم برای ریاست جمهوری و شوراها چنین افرادی انتخاب شوند. باید افرادی انتخاب شوند خدمت خالصانه سرلوحه کار آنها قرار گرفته باشد.

وی با تاکید بر اینکه امروز کلانشهر تهران تغییرات بسیاری داشته است افزود: افرادی که به کشور ما به ویژه شهر تهران سفر می‌کنند به پیشرفت‌های چشمگیر این شهر اعتراف می‌کنند البته هنوز مشکلات زیادی وجود دارد که باید برای حل آن گام‌های موثری برداشته شود.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان