//
کدخبر: ۲۰۸۳۲ //

اولین کشتی اقیانوس پیمای کروز در قشم پهلو گرفت

اولین کشتی اقیانوس پیمای کروز که «سانی» نام دارد، روز چهارشنبه با ۴۰۰ نفر گردشگر و خدمه از جزیره ی کیش حرکت کرد و روز بعد در بندر کاوه ی قشم پهلو گرفت. این کشتی برای راحت تر شدن و امن تر شدن سفرهای دریایی، وارد آب های خلیج فارس شده است.

اولین کشتی اقیانوس پیمای کروز در قشم پهلو گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

مهم ترین هدف استافده از این کشتی در جزایر کیش و قشم، سفر راحت تر، امن تر و خاطره انگیزتر برای مسافران خلیج فارس است.

آقای بهرامی مدیر حمل و نقل دریایی جزیره قشم، وجود جاذبه های زیادی که در بین ۲ جزیره ی کیش و قشم وجود دارد را مهم ترین دلیل راه اندازی خط دریایی بین ۲ جزیره دانست. این اولین سفر دریایی به این شکل بین ۲ جزیره ی کیش و قشم است و هدف جلوگیری از خروج میلیون ها دلار ارز کشور برای سفر با کشتی های کروز کشورهای دیگر است و این انتظار وجود دارد که گردشگران زیادی از این موضوع استقبال کنند.

البته در مسیر دریایی دو جزیره ی کیش و قشم، این کشتی از بندرهای چارک و بندرعباس هم رد می شود.

درباره کشتی کروز سانی

این کشتی که آن را سانی نام گذاری کرده اند، دارای ۹ طبقه است و ۱۷۶ متر طول و ۲۳ متر عرض دارد. سانی، ۱۳۰ کابین را شامل می شود که ۷۷ تای آن ها درجه ی یک هستند. از امکانات داخل این کشتی می توان به رستوران، ۲ سالن سینما، کتابخانه، اتاق مطالعه، استخر، اتاق بازی کودکان، سالن برگزاری همایش و … اشاره کرد.

مسیر دریایی ای که بین دو جزیره ی کیش و قشم وجود دارد، ۱۲۷ کیلومتر است و کشتی کروز سانی قرار است برای اولین بار، این مسیر را طی کند.

 

منبع: الی گشت
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان