//
کدخبر: ۱۹۶۹۵ //

تاکسی بلک لندنی! +عکس

عضو هیئت مدیره تاکسیرانی اعلام کرده که 14 دستگاه بلک تاکسی (تاکسی لندن) به عنوان تاکسی گردشگری وارد کشور شده و گفته است این تاکسی‌ها لوکس‌ترین تاکسی جهان است!

تاکسی بلک لندنی! +عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: عضو هیئت مدیره تاکسیرانی اعلام کرده که 14 دستگاه بلک تاکسی (تاکسی لندن) به عنوان تاکسی گردشگری وارد کشور شده و گفته است این تاکسی‌ها لوکس‌ترین تاکسی جهان است!

گفتم: ولی بلک تاکسی نماد و سمبل لندن است و به ایران و ایرانی ربطی ندارد! گردشگران در همه جای دنیا انتظار دارند که با نماد ملی همان کشور روبرو شوند.

گفت: چه عرض کنم؟! یعنی این آقایان متوجه مسئله‌ای به این سادگی نیستند؟ و درک نمی‌کنند که با این کارشان ایران و ایرانی را نزد گردشگران خارجی تحقیر می‌کنند؟!

گفتم: این جماعت همان‌هایی هستند که توان مردم ایران را در حد پختن آبگوشت بزباش و خورشت قورمه‌ سبزی می‌دانند و معتقدند باید از خارج مدیر وارد کنیم! تا چه رسد به واردات تاکسی مخصوص لندن!

گفت: تازه، فرمان این تاکسی‌ها هم سمت راست است. با این مشکل چه‌می‌کنند؟!

گفتم: یارو در انگلیس راننده تاکسی شده بود. پرسیدند؛ با رانندگی این ماشین که فرمانش سمت راست است مشکل نداری؟ گفت؛ نه! فقط وقتی تخمه می‌شکنم و پوستش را تف می‌کنم، میخوره توی صورت مسافری که بغل دستم نشسته است!

636274152761464449

منبع: جام جم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان