//
کدخبر: ۱۸۹۹ //
با حضور نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران صورت گرفت؛

سعید طلوعی نماد خدمت به مردم محروم؛ تقدیر اعضاء شورایاری از شهردار منطقه ۷ تهران

شورایاران منطقه 7 در نشستی با حضور دکتر مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران از دکتر سعید طلوعی شهردار منطقه قدردانی کردند.

 سعید طلوعی نماد خدمت به مردم محروم؛ تقدیر اعضاء شورایاری از شهردار منطقه 7 تهران

به گزارش فرتاک نیوز؛ شورایاران به عنوان بازوان پرتوان شورای اسلامی شهر تهران و همراه و همگام با مدیران اجرایی شهرداری، همواره سعی بر این داشته اند به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر تهران، در راستای برطرف نمودن مشکلات مردم در حوزه محلی خود  گام بردارند.

بدون شک و به دلیل گستردگی جغرافیایی و جمعیت بالای شهر تهران، خدمات رسانی و ارتباط مستقیم بین مردم و نمایندگان آنها در شورای اسلامی و مدیران شهرداری، مقداری سخت و شاید برای مردم هزینه بر باشد و بر همین اساس ایجاد شوراهای محلی این سختی را به حداقل رسانده تا مردم با کم ترین مشکل نسبت به رفع موانع موجود در راه خدمات رسانی به آنان برخوردار شوند.

 

7

شهرداری منطقه هفت نیز با اعتقاد به امر مردمسالاری و اولویت دانستن این موضوع که مردم ولی نعمت های آنان هستند، توانسته از طرق شورایاران محلی گام های مثبتی برداشته و خدمات به مناطق محروم منطقه را در اولویت برنامه های خود دانسته است و بر همین اساس و به پاس قدردانی از زحمات مدیران منطقه هفت شهرداری تهران که در راس آنها دکتر سعید طلوعی حضور دارد،  شورا یاران منطقه هفت با حضور دکتر مرتضی طلایی نایب رئیس شورای سالامی شهر تهران،

طی نشستی صمیمانه مراتب سپاس خود را با اهداء لوح تقدیر از این مدیر جهادی اعلام نمودند.

 

RnnVYjE61L7D

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان