//
کدخبر: ۱۶۷۹۹ //

پایان امدادرسانی به ۴۵۰۰ حادثه دیده تصادف زنجیره‌ای جاده مشهد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از پایان عملیات 72 ساعته امداد رسانی به 4500 حادثه دیده تصادف زنجیره‌ ای در جاده مشهد - باغچه خبر داد.

پایان امدادرسانی به 4500 حادثه دیده تصادف زنجیره‌ای جاده مشهد

به گزارش فرتاک نیوز، اسماعیل بهمن ‌آبادی روز دوشنبه به خبرنگار گفت: در این راستا 600 نفر از حادثه دیدگان اسکان داده شده و خدمات امدادی و غذایی به آنان ارائه شد.

وی افزود: در این حادثه افراد در راه مانده و حادثه دیده، برای اسکان به سوله عدالتیان ملک ‌آباد منتقل شده و مصدومان این حادثه نیز که حدود 40 نفر بودند با همکاری اورژانس و هلال احمر به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه موجب فوت یک کودک شد اظهار کرد: تصادف زنجیره ‌ای روز جمعه چهارم فروردین ماه به علت بارندگی و لغزندگی بزرگراه شهید شوشتری و مه شدید در جاده باغچه - مشهد به‌ وقوع پیوست.

بهمن‌آبادی گفت: نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از نزدیکترین ایستگاه ‌های امدادی به محل وقوع این حادثه اعزام شدند و با همکاری مأموران پلیس راه، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اورژانس 115 و آتش‌ نشانی عملیات امداد رسانی به مصدومان و حادثه ‌دیدگان را در کوتاه ‌ترین زمان ممکن انجام دادند.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۷۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان