//
کدخبر: ۱۶۵۰۱ //
رئیس پلیس راه کشور:

اعلام سه استان پرحادثه تعطیلات نوروزی

رئیس پلیس راه کشور گفت: استان‌های اصفهان، فارس و خراسان رضوی بیشترین آمار تصادفات در تعطیلات نوروزی را داشته‌اند.

اعلام سه استان پرحادثه تعطیلات نوروزی
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار محمد حسین حمیدی بعدازظهر شنبه در حاشیه سفر به استان خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در نوروز امسال علی ررغم افزایش حجم سفرها تاکنون شاهد کاهش سه درصدی تصادفات بوده‌ایم.

رئیس پلیس راه کشور با اشاره فوت 170 نفر در تصادفات نوروزی بیان کرد: بیش از سه هزار نفر نیز در تصادفات نوروز امسال تاکنون مجروح داشته‌ایم.

وی عمده دلایل تصادفات در محورهای کویری را خستگی و خواب آلودگی اعلام کرد و افزود: در جاده‌های دوطرفه نیز سرعت و سبقت غیرمجاز موجب تصادفات رخ به رخ شده است.

سردار حمیدی با بیان اینکه حدود 60 درصد تصادفات نوروزی در 30 کیلومتری شهرها رخ داده است، گفت: اصفهان، فارس و خراسان رضوی بیشترین آمار تصادفات نوروزی را داشته‌اند.

وی بیان داشت: بالا بودن آمار تصادفات در محورهای این استان به دلیل پرتردد بودن جاده‌ها است که به دلیل خستگی و خواب آلودگی حادثه رخ داده است.

رئیس پلیس راه کشور با اشاره به علت حادثه زنجیره‌ای در اتوبان مشهد- باغچه گفت: عدم رعایت فاصله طولی دلیل اصلی این تصادفات بوده است.

سردار حمیدی بیان کرد: شرایط جوی استانهای کشور از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی شده است واز رانندگان خواستاریم با توجه به شرایط جوی و لغزنده بودن محورها رعایت فاصله طولی را داشته و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

 

 

منبع: پارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۵۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان