//
کدخبر: ۱۵۵۰۵ //

گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت جوّی و ترافیکی راه‌های کشور

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

به گزارش فرتاک نیوز، سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم اکنون در تمامی جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

 

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در استان آذربایجان غربی در اکثر محورها بارش باران گزارش شده است.

 

رئیس پلیس مرکز کنترل راه‌های کشور گفت: در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام حاکم است.

 

 

*ترافیک نیمه سنگین در محور آمل - تهران(ساعت 19:00)

 

در حال حاضر در برخی مقاطع از محور کرج-چالوس و همچنین محور آمل-تهران ترافیک نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان می باشد.

 

دربرخی ازمحورهای استان آذربایجان غربی بارش پراکنده باران و برف را شاهد هستیم.

 

گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور
آخرین وضعیت زمان سفر(ساعت 19:00)

 

 

*بارش باران در محور فیروزکوه(ساعت17:30)

 

پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد: استان آذربایجان غربی(اکثر محورها)، استان کردستان (محور بانه –سقز) بارش باران و محور فیروزکوه (محدوده گدوک تا قائم شهر)، باند شمالی آزادراه تهران –کرج (محدوده پل کلاک تا پل فردیس) و باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا پل حصارک) ترافیک نیمه‌سنگین و در سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

 

*ترافیک سنگین در آزادراه کرج_تهران(ساعت15:00)

 

در حال حاضر در آزادراه کرج-تهران و آزادراه کرج-قزوین در محدوده شهر کرج ترافیک سنگین و در برخی مقاطع از محور کرج-چالوس ترافیک نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.

 

در برخی از محورهای استان آذربایجان غربی بارش پراکنده باران و برف را شاهد هستیم.

 

گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور
محور کرج-چالوس، محدوده تونل کندوان(ساعت 17:00)

 

*ترافیک نیمه سنگین در تهران - کرج و جوی آرام در تمامی راه‌ها(ساعت15:00)

 

سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم اکنون در باند شمالی آزادراه تهران - کرج از پل کلاک  تا  پل فردیس ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

 

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

 

رئیس پلیس مرکز کنترل راه‌های کشور گفت: در تمامی راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

 

*بیشترین تردد در کدام استان‌ها و محورها انجام شد؟

 

سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، از ابتدای طرح تراقیکی نوروز تاکنون بیشترین حجم سفرها به ترتیب در استان‌های البرز، تهران، مازندران، گیلان، قم، فارس، قزوین و خراسان رضوی بوده است.

 

وی در ادامه افزود: پر ترددترین محورها نیز به ترتیب محور تهران - سمنان، آزادراه تهران - قم، آزادراه کرج - قزوین و تهران - ساوه است.

 

رئیس پلیس مرکز کنترل راه‌های کشور گفت: وضعیت ترافیکی در این روزها به مراتب بهتر است و انتظار ترافیک سنگین در روزهای پایانی سال نداریم و موج اول سفرها از 25 اسفند آغاز شده و عده‌ای هم بعد از سال تحویل سفرهای خود را آغاز می کنند و از این رو پیش بینی ما این است که از 4 و 5 فروردین موج بازگشت را داشته باشیم و در همین بازه زمانی موج دوم سفرها آغاز و تا پایان تعطیلات ادامه داشته باشد.

 

*ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران/برف و باران در 3 استان کشور(ساعت13:18)

 

سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم‌اکنون دراستان‌های البرز، باند شمالی و جنوبی آزادراه کرج – قزوین، محدوده پل فردیس تا ترمینال شهید کلانتری، هراز، محدوده آب اسک و گزنک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

 

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در سایر جاده‌ها و معابر کشور ترافیک به صورت عادی و روان در جریان است.

 

رئیس پلیس مرکز کنترل راه‌های کشور گفت: در استان آذربایجان غربی، محور سردشت، بارش برف و در استان‌های آذربایجان شرقی ، محورهای اهر – تبریز، میانه – زنجان و بستان آباد، اردبیل، گردنه صاعین بارش باران و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

 

*بارش برف آذربایجان شرقی را سفید پوش کرد/ ترافیک نیمه سنگین در محور هراز(ساعت11:30)

 

سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم اکنون در محور هراز محدوده آب اسک و گزنک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

 

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

 

رئیس پلیس مرکز کنترل راه‌های کشور گفت:در استان آذربایجان شرقی محور های مرند-تبریز و بستان آباد بارش برف و استان آذربایجان غربی در اکثر محورها، استان های آذربایجان شرقی محور اهر –تبریز، کردستان محورهای بانه –سقز و مریوان –سنندج بارش باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

 

*محور تکاب - ایرانخواه بازگشایی شد

 

پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد: محور تکاب - ایرانخواه در استان آذربایجان غربی که به دلیل کولاک شدید و کاهش دید مسدود شده بود، بازگشایی شد و تردد در آن تنها با تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ امکانپذیر است.

 

*ترافیک نیمه سنگین در محور کرج-چالوس(ساعت 09:00)

 

در حال حاضر در برخی مقاطع از محور کرج-چالوس ترافیک نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.

 

گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور
محور کرج-چالوس، محدوده سه راهی دیزین(ساعت 09:00)

 

دربرخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی و  آذربایجان غربی بارش برف و در برخی از محورهای استان کردستان بارش باران را شاهد هستیم.

 

*رانندگان محترم، اگر در طی سفر با ترافیک و یا طول صف وسایل نقلیه مواجه شدید، لطفا خونسردی خود را حفظ کنید و از توقف در حاشیه مسیر خودداری کنید تا نیروهای های امدادی و پلیس هر چه سریعتر مشکل ترافیکی را رفع کنند.

 

 

*ترافیک روان و بارش باران در جاده‌های کشور

 

سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم اکنون ترافیک در باند جنوبی آزادراه تهران-کرج از پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین گزارش شده است.

 

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

 

رئیس پلیس مرکز کنترل راه‌های کشور گفت: در استان‌های آذربایجان غربی محورهای سردشت، پیرانشهر و نقده، کردستان محورهای مریوان-سنندج و مریوان-سقز و گیلان محور رشت-لاهیجان بارش باران و در استان گلستان محور آزادشهر-خوش ییلاق دارای مه گرفتگی همراه با کاهش دید و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

 

*ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران_کرج(07:00)

 

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حال حاضر ترافیک در برخی از مقاطع آزادراه تهران_کرج و همین طور آزادراه قزوین-کرج به صورت نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور به صورت روان در جریان است.

 

در برخی از محورهای استان آذربایجان‌غربی بارش برف و در برخی از محورهای استان کردستان بارش باران را شاهد هستیم.

 

گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور
آزادراه کرج-تهران(ساعت07:00)

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان