//
کدخبر: ۱۵۴۸۰ //

فواید پیوستن به کمپین «نه به تصادفات جاده ای»

علاقه مندان می‌توانند از طریق ربات تلگرامی safarsalem_bot@ پوستر اختصاصی خود را طراحی کنند و عضو این کمپین شوند. اعضای کمپین نه به تصادفات جاده ای متعهد می‌شوند برای سلامتی خود، خانواده و دیگران در حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.

 فواید پیوستن به کمپین «نه به تصادفات جاده ای»
به گزارش فرتاک نیوز،

کمپین «نه به تصادفات جاده ای» که امسال برای دومین سال متوالی برگزار می‌شود با استقبال پرشور مردم و مسئولان در سه روز ابتدایی، بیش از 10 هزار نفر را با خود همراه کرده است.

در ادامه برگزاری کمپین نه به تصادفات، زهرا احمدی پور - معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی نیز به این کمپین پیوست.

بر این اساس علاقه مندان می‌توانند از طریق ربات تلگرامی safarsalem_bot@ پوستر اختصاصی خود را طراحی کنند و عضو این کمپین شوند. اعضای کمپین نه به تصادفات جاده ای متعهد می‌شوند برای سلامتی خود، خانواده و دیگران در حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند. سرعت مجاز را رعایت کنند و  سبقت غیرمجاز نگیرند.

سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از عموم مردم، هنرمدان، ورزشکاران و مسئولان دعوت می‌کند با عضویت در این کمپین کمک کنند تا تصادفات جاده ای در نوروز 96 به حداقل کاهش یابد.

لازم به ذکر است تا امروز، 23 نفر از نماینگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز با طراحی پوستر اختصاصی خود، عضو کمپین نه به تصادفات جاده ای شده اند.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۴۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان