//
کدخبر: ۱۴۷۶ //
رئیس کل دادگستری هرمزگان:

برخورد جدی دادگستری هرمزگان با هرگونه تخلف تغییر کاربری زمین ها

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: با هر گونه تخلف در تغییر کاربری زمین ها برخورد جدی می کنیم.


برخورد جدی دادگستری هرمزگان با هرگونه تخلف تغییر کاربری زمین ها

به گزارش فرتاک نیوز؛ به نقل از دادگستری هرمزگان، حجت الاسلاممحمد صادق اکبری در دوازدهمین هم اندیشی شورای حفظ حقوق بیت المال افزود: در حال حاضر انگیزه سودجویان برای دخل و تصرف در این مواهب الهی از جمله دریا، کوه، جنگل و... زیاد شده است و بر اساس قانون هایی که وضع شده وظیفه سامان دادن به آنها داریم و تمام تلاش خود را به کار می بریم تا دست سودجویان از این منافع گران بها کوتاه کنیم.

وی ادامه داد، برای این مهم، شورای حفظ حقوق بیت المال تشکیل شده است که با جدیت دنبال می شود و این مهم در هرمزگان هم به صورت منسجم تشکیل می شود و باعث شده تا روند تجاوز به اراضی ملی و دولتی به نحو چشمگیری کاهش پیدا کرده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه به پرونده ها حقوقی و تغییر کاربری در این شورا اشاره کرد و افزود: در تخلفات تغییر کاربری قلع و قمع زیادی صورت گرفته است و قلع و قمع ها هم کلی بوده و بصورت جزیی نبوده است چرا که عقیده داریم اگر تخلفی صورت گرفته باید کامل از بین برود.

سعید اسدی دادستان بندرعباس نیز در این هم اندیشی مهمترین عامل در حفظ حقوق بیت المال را پیشگیری دانست و گفت: اگر به پیشگیری توجه شود شاهد کاهش تصرفات خواهیم بود.

وی همچنین خواستار تعیین تکلیف سازه های غیر مجاز در سواحل شد و گفت: همه باید کمک کنند تا شاهد تجاوز به سواحل نباشیم.

   

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۷۶ //
ارسال نظر
 
  • سعید

    مبارزه با زمین خواری و تغییرکاربری هایی که با هماهنگی برخی از مسئولین انجام می گ یرد یک پدیده شومی می باشد که مدت زیادی ا ست در ایران ریشه دوانیده است ولی متاسفان ه هنوز علی رغم مقابله های خوب یکه قوه قض ائیه با برخی از این افراد داشته است، هنو ز بکار خود ادامه می دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان