//
کدخبر: ۱۳۸۸۲ //
امانی؛

تملک زمین‌های راه آهن هنوز قطعی نشده است/ شهرداری تهران مالکیت زمین‌های راه آهن را نمی‌خواهد

معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران گفت: طرح‌های در نظر گرفته شده برای زمین‌های راه آهن جنوب شهر تهران ساخت تفرجگاه و فضای سبز برای مردم محروم منطقه جنوب است.

به گزارش فرتاک نیوز، ناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران ؛ با اشاره به فعالیت شهرداری تهران در مناطق جنوبی شهر تهران، اظهار داشت: برای تملک این اراضی با راه آهن در حال مذاکره هستیم، اما هنوز موضوع تملک قطعی نشده است.

 

وی با اشاره به طرح در نظر گرفته شده برای این مناطق، افزود: بر اساس تاکید شهرداری و شورای شهر طرح‌های در نظر گرفته شده برای زمین‌های جنوب شهر تهران ساخت تفرجگاه و فضای سبز برای مردم محروم منطقه جنوب است.

 

معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران ادامه داد: مجوز هیچ ساخت و سازی به غیر از فضای سبز و مکان تفرجگاهی برای این مناطق صادر نخواهد شد.

امانی با بیان اینکه با شرکت راه آهن جمهوری اسلامی بر سر قیمت اختلاف نظر داریم، تاکید کرد: دوستان راه آهن در گذشته قیمت دیگری را اعلام کرده بودند، اما هم اکنون قیمت دیگری ارایه شده که همین موضوع باعث اختلاف نظر بین شهرداری و راه آهن شده است.

 

وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر تهران نامه‌ای به رئیس جمهور مبنی بر اینکه زمین‌های راه آهن را به صورت رایگان و به عنوان کمک به مردم جنوب شهر تقدیم کند، نوشته‌اند و درخواست کردند که دولت زمین‌ها را به عنوان بهره برداری در اختیار شهرداری تهران قرار دهد.

 

معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران با تاکید بر اینکه مالکیت زمین‌های راه آهن را نمی‌خواهیم، گفت: تنها تقاضا داریم که این زمین‌ها را در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم به عنوان تفرجگاه آن‌ها را در اختیار مردم تهران قرار دهیم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۸۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان