//
کدخبر: ۱۰۱۳۷ //
یزدانی در بازدید از فاز نهایی باغ پرندگان اعلام کرد؛

بهره برداری از فاز نهایی باغ پرندگان تا پایان امسال

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: براساس برنامه زمان بندی ان شاءالله فاز نهایی باغ پرندگان تا پایان سال جاری به بهره برداری عموم خواهد رسید.

بهره برداری از فاز نهایی باغ پرندگان تا پایان امسال

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در جریان بازدید چند ساعته از روند آماده سازی فاز نهایی باغ پرندگان با اعلام این مطلب اظهار داشت: بهره برداری از باغ پرندگان برگ زرینی در کارنامه مدیریت شهری به حساب خواهد آمد.

یزدانی در ادامه اقدامات صورت گرفته در باغ پرندگان را کم نظیر توصیف کرد و گفت: با احداث فضاهای سبز و همچنین کاشت انواع درختان، فرش گل، آبشار، برکه و دریاچه در باغ پرندگان جلوه‌ای خاص به جنگل‌های شمال شرق تهران داده است.

وی ادامه داد: فاز نهایی پروژه باغ پرندگان تهران که محدوده ۶ هکتاری را شامل می‌شود و آبچر نام دارد با فنس و توری و با ارتفاعی از ۳۰ تا ۵۰ متر پوشیده می‌شود و پرندگان می‌توانند به صورت آزاد در این محدوده پرواز کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: همزمان با اجرای سازه‌ها، عملیات کاشت و توسعه فضای سبز در فضایی به مساحت ۲۸۰۰ مترمربع به همراه احداث گذرهای عابران پیاده و همچنین محل‌های تردد جانبازان و معلولان به انجام رسیده است.

به گفته یزدانی؛ بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته فاز نهایی باغ پرندگان تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۱۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان