//
کدخبر: ۴۳۹۴۲۹ //

لیست خرید زمستانی استقلال آماده شد

تیم استقلال در شرایطی به روزهای فصل نقل و انتقالات نزدیک می‌شود که خیلی‌ها معتقدند این تیم در برخی پست‌ها بازیکن نیاز دارد.

لیست خرید زمستانی استقلال آماده شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرمربی تیم استقلال در پایان دیدار تیمش مقابل گل گهر سیرجان به این موضوع اشاره کرد که برای نیم فصل ۵ بازیکن لازم دارد تا بتواند تیمش را تقویت کرده و در نیم فصل دوم به آنچه می‌خواهد دست پیدا کند.

قطعاً یکی از پست‌های مورد نظر سرمربی تیم استقلال برای رسیدن به ترکیب آرمانی مورد نظرش خط حمله استقلال است. جایی که مشخص شده مهرداد محمدی و گوستاو بلانکو همراه با مهرداد بابای، آرمان رمضانی و امیر ارسلان مطهری هیچ یک قادر به انجام دستورات تاکتیکی مورد نظر جواد نکونام نیستند.

با وجود گذشتن چند ماه از جدایی مهدی قایدی و محمد محبی هنوز هم بسیاری از هواداران و کارشناسان استقلال غیبت این دو نفر در تیم استقلال را از جمله عوامل اصلی دور ماندن این تیم از گل‌هایی که می‌دانند که استقلال می‌تواند به راحتی وارد دروازه حریفان کند اما در شرایط مختلف در طول رقابتها موفق به دستیابی به آنها نمی‌شود.

از سوی دیگر تکرار تعداد بازی‌های یک امتیازی یا همان مساوی‌ها برای استقلال حالا بیش از پیش خطرناک و مرگبار می‌شود. استقلال در جدول رده‌بندی ۵ بار مساوی کرده که این ۵ بار مساوی به معنی از دست رفتن ۱۰ امتیاز است. ۱۰ امتیازی که حداقل نیمی از آن می‌توانست استقلال را در شرایطی به مراتب بهتر از حالا قرار بدهد.

از کادر فنی تیم استقلال خبر می رسد این تیم در پست های دفاع، دروازه و هافبک نیز دست روی بازیکنانی گذاشته و اسامی آنها را هم به خطیر داده است که ظرف روزهای آتی مذاکرات شروع شده با َآنها نهایی می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۹۴۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان