//
کدخبر: ۶۱۴۸۴ //

دایی انسانیت را تمام کرد؛ کمک ها به زلزله زدگان از ۳۲ کانتر و کانکس عبور کرد+فیلم

علی دایی، اسطوره بی بدیل فوتبال ایران، در زلزله غرب کشور انساتیت را تمام و نامش را در تاریخ به ثبت رساند.

دایی انسانیت را تمام کرد؛ کمک ها به زلزله زدگان از 32 کانتر و کانکس عبور کرد+فیلم
به گزارش فرتاک نیوز،

زلزله ویران کننده غرب کشور که استان کرمانشاه را درگیر خود نموده بود، جمع زیادی از مردم دوست داشتنی  کورد را کشته، زحمی و بی خانمان نمود تا مردم این منطقه چشم به یاری دولت و کمک های مردمی برای رفع نیازهای خود باشند.

 

نیازهای دولتی که نتوانست خواسته های حداقلی مردم را تامین نماید ولی موج کمک های مردمی، علاوه بر این که تا حدودی نیازها را مرتفع نمود، بلکه از آن مهم تر نیازهای عاطفی که در این مقطع از زمان بسیار می تواند تاثیرگذار باشد را مرتفع نمود تا این حس بوجود آید که مردم ایران زمین تا چه اندازه می توانند در سختی ها در کنار هم باشند.

 

در میان کمک های مردمی که هنوز هم ادامه دارد، افراد سرشناس زیادی در زمینه های مختلف به یاری زلزله زدگان شتافتند که سرآمد همه آنها نام علی دایی است که می درخشد، آقای گل جهان بهترین گل زندگی اش را، نه در مستطیل سبز بلکه در دل مردم به ثمر رساند تا فراتر از فوتبال، مهر خود را در اعماق دلهای زخم خورده ملت ایران به ویژه کوردهای زلزله زده قرار دهد.

 

دایی در همان روزهای اول به میان مردم زلزله زده رفت و با اعلام یک شماره حساب، سعی کرد گامی در جهت رفع مشکلات مردم زلزله رده بردارد و شاید هیچ گاه فکرش هم نمی کرد تا این اندازه مورد وثووق و اعتماد مردم باشد و این گونه بتواند کمک حال مردم باشد، اما نه تنها این گونه شد بلکه موجی از خوشحالی  را در بین ملت شریف کورد بوجود آورد تا نامش برای همیشه در قلب های مردم این سرزمین باقی بماند.

 

براساس خبرهای رسیده به فرتاک نیوز، کمک های مردمی که توسط علی دایی ساماندهی شده و به سوی مناطق زلزله زده راهی می شود، تا امروز از مرز 32 کانتر و کانکس عبور کرده است، اگر چه اصلا موضوع تعداد کامیونها و اقلام در میان نیست وبحث اصلی عشق خدمت به مردم و رفع مشکلات و در کنار آنها بودن در زمان سختی هاست که در این چهره ورزشی به خوبی دیده می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۱۴۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان