//
کدخبر: ۴۵۵۱۱۷ //

غیبت ۳ بازیکن در ترکیب تراکتور: جابه‌جایی ۳ تراکتوری با جدایی خمس

تراکتور سه تغییر نسبت به بازی گذشته در دیدار امروز مقابل نساجی داشته است

غیبت 3 بازیکن در ترکیب تراکتور: جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس
به گزارش فرتاک نیوز،

تراکتور در حالی بازی امروز مقابل نساجی مازندران را با ترکیب حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد کر، مهدی شیری، محمد نادری، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی عبدی و رحمان جعفری آغاز می‌کند که سه تغییر مهم در ترکیب این تیم به وجود آمده است.

چهار اخطاره شدن و محرومیت عارف آقاسی و همچنین مصدومیت سید محمد حسینی موجب شده تا امروز میلاد کُر فرصت رسیدن به ترکیب تراکتور را در دیدار مقابل نساجی مازندران به دست بیاورد و در این رقابت حساس شانس خودنمایی پیدا کند.

سیامک نعمتی هم که تجربه گلزنی مقابل نساجی مازندران را دارد، دوباره با رفتن پاکو خمس به ترکیب تراکتور بازگشته و جای مهدی هاشم‌نژاد را در جمع نفرات اصلی تراکتور گرفته است.

میلوش دلتیچ که هفته گذشته نتوانست نمایش خوبی مقابل ذوب داشته باشد نیز دیگر تغییر تراکتور با رفتن خمس است و مهدی عبدی به جای او در ترکیب و خط حمله دیده می‌شود.

بدین ترتیب تراکتور با سه جابه‌جایی از دیدار گذشته مقابل ذوب‌آهن، در بازی امروز برابر نساجی مازندران حاضر شده که عارف آقاسی، مهدی هاشم‌نژاد و میلوش دلتیچ جای خود را به میلاد کُر، سیامک نعمتی و مهدی عبدی داده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۵۱۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان