//
کدخبر: ۴۳۶۸۶۴ //

ستاره پرسپولیس این بار به نفع کنعانی کنار کشید!

پرسپولیس در بازی با هوادار فرصت داشت از روی ضربه کاشته دروازه علیرضا حقیقی را برای بار دوم باز کند.

ستاره پرسپولیس این بار به نفع کنعانی کنار کشید!
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس در نیمه اول بازی با هوادار دقیقه بیستم مسابقه به گل رسید اما پس از آن نیز موقعیت‌های بسیار خوبی را خلق کرد که یکی پس از دیگری از دست رفتند تا سرخ‌ها تا لحظات پایانی بازی استرس زیادی را برای حفظ نتیجه تحمل کند.


یکی از موقعیت‌های خوبی که پرسپولیس در نیمه دوم به دست آورد در دقیقه ۸۲ بود. محمد عمری با یک حرکت پا به توپ مدافعان هوادار را به هم ریخت و آنها را مجبور به زدن پایش کرد. عمری وقتی نقش بر زمین شد، اشکان خورشیدی در سود خود دمید تا چسبیده به محوطه جریمه یک موقعیت ایده‌آل برای پرسپولیس به دست بیاید.

سرخ‌ها در این فصل یک بار از روی ضربه کاشته به گل رسیدند که آن هم در بازی برگشت با استقلال تاجیکستان بود که مهدی ترابی توپ را درون دروازه حریف قرار داد. نکته جالب اینکه در لحظاتی که بازیکنان پرسپولیس برای زدن توپ مشورت می‌کردند، سروش رفیعی که یکی از کاشته زنان این تیم است به زمین مسابقه وارد شد و به سمت محل خطا رفت.

اما سروش رفیعی خیلی زود از پشت توپ کنار رفت تا در محوطه حریف جاگیری کند. در این لحظه علیرضا بیرانوند با استارتی سریع خود را به پشت محوطه رساند تا به عنوان کاپیتان با بازیکنان تیمش مشورت کند. کنعانی و مهدی ترابی پشت این توپ بودند و حتی در تصاویر تلویزیونی نیز مشخص بود که کنعانی اصرار زیادی به زدن این توپ دارد. این مدافع که در لیگ ستارگان قطر چند گل از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسانده بود، دوست داشت این تجربه را با پیراهن پرسپولیس نیز دست بیاورد.

سرانجام مهدی ترابی برای زدن ضربه کنار رفت تا خود کنعانی توپ را به سمت دروازه حریف شوت کند. شوت محکم و سنگین مدافع شماره ۶ پرسپولیس پس از برخورد به گودرزی که در دیوار دفاعی هوادار ایستاده بود تغییر جهت داد و راهی کرنر شد.

با توجه به شدت توپ اگر این توپ مدافع هوادار نمی‌خورد احتمالاً گل زیبایی را از کنعانی می‌دیدیم. اما نکته جالب اینکه یکی از ضربات کاشته این فصل پرسپولیس بسیار جنجال ساز شده بود. در دیدار رفت پرسپولیس با استقلال تاجیکستان در همین ورزشگاه آزادی کنعانی و سروش رفیعی برای زدن موقعیت کاشته با یکدیگر بحث کردند که سرانجام منجر به تعویض شدن هر دوی آنها بین دو نیمه شد. در این صحنه اما سروش رفیعی بیخیال زدن توپ در بدو ورودش شد تا این بار شانس را به کنعانی زادگان بدهد. باید دید برای دربی یحیی گل محمدی کدام بازیکن را مامور زدن کاشته‌های پرسپولیس خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۸۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان