تاریخ انتشار: 1398/03/14 10:14
کد خبر: 97795

ستاره جذاب و دوس داشتنی در لیست خرید پرسپولیس/اختلاف بر سر ریال یا ارز

مهاجم با اخلاق و ملی پوش در لیست خرید برانکو قرار گرفت.
ستاره جذاب و دوس داشتنی در لیست خرید پرسپولیس/اختلاف بر سر ریال یا ارز

پرسپولیسی ها برنامه ویژه ای نیز برای جایگزینی علی علیپور دارند. شنیده ها حاکی از آن است که رضا قوچان نژاد مهاجم سابق تیم ملی ایران در تیررس سرخ ها قرار گرفته و احتمال دارد به اولین خرید این تیم در تابستان بدل شود. مذاکرات غیر مستقیم طرفین در روزهای اخیر انجام شده و نزدیکان گوچی نیز، تمایل او به پوشیدن پیراهن پرسپولیس را اعلام کرده اند.

شاید در این بین مهم ترین مسئله، قرارداد ریالی یا دلاری باشد. باتوجه به نوسانات نرخ ارز، باشگاه پرسپولس به هیچ عنوان قصد ندارد با مهره های جدیدش قرارداد دلاری امضا کند و حتی احتمال دارد بازیکنان خارجی اش را نیز به پای میز مذاکره بکشد تا قراردادی جدید را امضا کنند. با این حال قوچان نژاد که هیچگاه در ایران حضور نداشته، شاید تا حدی واهمه بستن قرارداد با تیم های ایرانی را نیز داشته باشد. این را هم باید در نظر گرفت که قوچان نژاد اکنون پیشنهاد خاصی از فوتبال اروپا ندارد و باتجربه نه چندان موفقی که در ای لیگ استرالیا کسب کرد، اکنون بازیکنی مناسب و قابل مذاکره برای پرسپولیسی ها به حساب می آید.

برخی منابع نزدیک به باشگاه مسر هستند که مدیران پرسپولیس قصد دارند با جذب لژیونر هواداران و برانکو را راضی کنند؛احتمال اینکه از بین طارمی و گوچی یک بازیکن جذب شود وجود دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zj9y6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیشنهادات پی در پی برای ستاره پرسپولیس