//
کدخبر: ۴۲۹۱۰۱ //
خودرو|فولکس واگن

فولکس واگن ID.GTI، هاچبک درنده آلمانی معرفی شد

فولکس واگن ID.GTI کانسپت در قالب یک هاچبک برقی و اسپرت معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو مفهومی VW ID.GTI آشنا می‌شویم.

فولکس واگن ID.GTI، هاچبک درنده آلمانی معرفی شد

شرکت فولکس واگن از هاج بک برقی و اسپرت ID. GTI پرده برداشت. این خودرو که در نسخه کانسپت معرفی شده توانسته مشتریان هاچبک‌های اسپرت و برقی را هیجان‌زده کند. فولکس واگن این خودرو مفهومی را بر پایه کانسپت ID. 2all طراحی کرده و به همین دلیل به یکدیگر شباهت دارند.

معرفی فولکس واگن ID.GTI

فولکس واگن ID. GTI در نمای جلو و عقب از طراحی اسپرتی بهره می‌برد و رینگ‌های اسپرت آن نیز با الهام از GTI نسل اول طراحی شدند. طراحان برای عقب این خودرو از چراغ‌های تیره‌تری استفاده کردند و در این بخش یک بال کوچک در بالای در پشتی نیز به‌چشم می‌خورد. در نمای جلو شاهد ترکیبی از رنگ مشکی و تریم قرمز هستیم و طراحان، نشان GTI را نیز در بخش‌های مختلف خودرو نصب کردند.

 

فولکس واگن ID.GTI،اخبار دنیای خودرو،خبرهای دنیای خودرو

در حال حاضر اطلاعاتی از بخش فنی این خودرو در دست نیست، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که این خودرو قرار است به یک موتور الکتریکی با قفل دیفرانسیل الکترونیکی چرخ‌های جلو مجهز شود. این خودرو دارای برنامه سفارشی کنترل GTI بوده که مالکان می‌توانند شخصی‌سازی‌های متعددی چون تنظیمات سیستم تعلیق، صدای تولیدی، احساس فرمان و زمان‌های تعویض دنده را مشابه مدل‌های GTI کلاسیک اعمال کنند.

طراحان برای بخش کابین این خودرو از عناصر رترو استفاده کردند. کابین این خودرو همان کابین دیجیتالی کانسپت ID. 2all بوده و در تصاویر شاهد دو نمایشگر هستیم. البته فولکس واگن تنظیماتی بیشتری نظیر پشت آمپرهای کلاسیک را در نظر گرفته است. همچنین این خودرو قابلیتی را ارائه می‌دهد تا رانندگان با اعمال تنظیمات در پشت‌آمپرها بتوانند حس رانندگی با GTI نسل دوم را شبیه‌سازی کنند.

 

فولکس واگن ID.GTI،اخبار دنیای خودرو،خبرهای دنیای خودرو

فولکس واگن ID.GTI،اخبار دنیای خودرو،خبرهای دنیای خودرو

علاوه بر این، نمایشگر سربالای واقعیت افزوده این خودرو در پیست‌ها می‌تواند طراحی پیست را از طریق بخش پایینی شیشه جلو نشان دهد. همچنین امکان ثبت زمان‌های طی یک دور پیست نیز برای سرنشین جلو فراهم شده است.

تولید کانسپت فولکس واگن ID.GTI هنوز تایید نشده، اما این شرکت اعلام کرد طراحی کابین، نمایشگر مرکزی 12.9 اینچی، پشت آمپرهای 10.9 اینچی و کنترل‌های فیزیکی استفاده شده در آن در برنامه تولید قرار دارند. هرچند فولکس واگن ID.GTI با تمرکز روی پرفورمنس طراحی شده، اما این خودرو برای حمل 5 سرنشین نیز محصول کاربردی خواهد بود.

 

فولکس واگن ID.GTI،اخبار دنیای خودرو،خبرهای دنیای خودرو

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۹۱۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان