//
کدخبر: ۴۲۸۵۵۲ //

تانک ۴۰۰، هیولای غول پیکر چینی در روسیه؛ خودوریی که ای کاش به ایران بیاید

تانک 400 به‌عنوان یک شاسی بلند غول پیکر چینی وارد بازار روسیه شد. در ادامه با مشخصات شاسی بلند چینی Tank 400 آشنا خواهیم شد.

تانک ۴۰۰، هیولای غول پیکر چینی در روسیه؛ خودوریی که ای کاش به ایران بیاید
به گزارش فرتاک نیوز،

شرکت گریت وال اخیرا شاسی بلند تانک ۴۰۰ را به‌شکل پیش فروش به مشتریان چینی عرضه کرد. اکنون پس از مدت کوتاهی شاهد عرضه این خودرو در بازار روسیه هستیم. البته هرچند این شاسی بلند چینی به‌شکل رسمی به بازار روسیه عرضه نشده، اما آگهی‌های فروش این خودرو از عرضه آن در روسیه حکایت دارند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات این محصول گریت وال آشنا می‌شویم.

عرضه تانک ۴۰۰ به بازار روسیه

تانک 400

به‌تازگی نسخه Hi4-T تانک 400 که از لحاظ ظاهری با سایر مدل‌های این شاسی بلند متفاوت به‌نظر می‌رسد، با قیمت 5.3 میلیون روبل (برابر با 54 هزار و 500 دلار) در بازار روسیه آگهی شد.

تانک 400

این شاسی بلند دارای ۴.۹۸ میلی‌متر طول، ۱.۹۶ میلی‌متر عرض، ۱.۹ میلی‌متر ارتفاع و ۲.۸۵ میلی‌متر فاصله محوری است که چنین ابعادی آن را از لحاظ ابعاد در سطح شاسی بلند ژاپنی نیسان پث‌فایندر قرار می‌دهد.

تانک 400

تانک 400 در نسخه Hi4-T از موتور هیبریدی تانک 500 بهره می‌برد که موتور بنزینی آن می‌تواند قدرتی برابر با 245 اسب بخار و گشتاور 380 نیوتن‌متر را به تولید برساند. به‌طور کلی قدرت تولیدی این نسخه حدود 408 اسب بخار و گشتاور 750 نیوتن‌متر خواهد بود. یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت از پیشرانه به چرخ‌ها را بر عهده دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۵۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان