//
کدخبر: ۴۰۸۱۲۷ //
ایلان ماسک

ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در قفس!/ این اولین جنگ اَبَرثروتمندها نیست؛ وقتی ترامپ مخالفش را به مبارزه فراخواند!

ایلان ماسک و مارک زاکربرگ دو ابرثروتمند جهان قصد دارند در مبارزه ای رودرروی یکدیگر بجنگند.

ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در قفس!/ این اولین جنگ اَبَرثروتمندها نیست؛ وقتی ترامپ مخالفش را به مبارزه فراخواند!
به گزارش فرتاک نیوز،

ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد جهان ومالک فعلی توئیتر از مارک زاکربرگ مالک فیسبوک و یکی دیگر از اَبَرثروتمندان جهان دعوت کرده تا یک مبارزه در قفس را با یکدیگر انجام دهند. این مبارزه به «نبرد میلیاردها» در توئیتر معروف شده و به شدت در شبکه‌های اجتماعی بازتاب داشته است.

ماسک و زاکربرگ دو غول تکنولوژی و فضای مجازی جهان به حساب می‌آیند که در شکل‌دهی اذهان مردم جهان نقشی چشمگیر دارند. ماسک با دعوت زاکربرگ به این مبارزه گفته که بهتر است آنها به «جنگ سرد» پایان دهند و وارد یک مبارزه واقعی شوند. زاکربرگ نیز در پاسخ به ماسک در اینستاگرام خود نوشت: لوکیشن را برایم بفرست!

این اما اولین بار نیست که ثروتمندترین‌های جهان تصمیم می‌گیرند در مبارزات WWE یا کشتی حرفه‌ای آمریکا و مبارزه در قفس رودرروی هم بگیرند. دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و وینس مک‌میهان مدیر سابق WWE پیش از این با به عرصه این رقابت گذاشته بودند. سال ۲۰۰۷ این دو نفر تصمیم گرفتند که اختلاف نظرهای خود را از جنگ رسانه‌ای به جنگ تن‌به‌تن بکشانند. البته آنها خودشان وارد رینگ نشدند بلکه دو فوق ستاره کشتی آمریکا را به نمایندگی از خود انتخاب کردند. مک‌میهان «اوماگا» را انتخاب کرد و تراپ از «بابی لشلی» دیگر غول WWE خواست که نماینده او باشد.

قرار شد یک مسابقه بین این دو برگزار شود با این شرط که مدیر فرد بازنده بعد از مسابقه سر خود را بتراشد. نماینده ترامپ برنده شد و به همین دلیل وینسه مک‌میهان برای اولین و آخرین بار با سر تراشیده در تلویزیون حاضر شد!

این بار اما مشخص نیست که ماسک و زاکربرگ قصد دارند خودشان وارد رینگ شوند یا آنها نیز نمایندگانی از بین قهرمانان ورزش WWE انتخاب کنند‍!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۸۱۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان