//
کدخبر: ۷۵۵۶ //

یک توضیح برای یک نامزدی فیلم فجر و تهیه‌کننده فیلم جلیلوند

دبیرخانه جشنواره فیلم فجر اعلام کرد «آرش آقابیک» برای فیلم «یک روز بخصوص» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه میدانی بخش سودای سیمرغ شده است.

به گزارش فرتاک نیوز به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، با اعلام فهرست نامزدهای بخش سودای سیمرغ این دوره از جشنواره نام «ارشا اقدسی» به عنوان نامزد بخش جلوه‌های ویژه برای فیلم «یک روز بخصوص» اعلام شده بود که این اعلام مبتنی بر اطلاعاتی بود که از فرم تکمیل و ارائه شده توسط صاحب اثر استخراج شد.

دبیرخانه جشنواره سی و پنجم فیلم فجر اعلام کرد: بدینوسیله و بر اساس اطلاعات عنوان‌بندی فیلم «یک روز بخصوص»، اعلام می‌شود که نام نامزد بخش جلوه‌های ویژه میدانی فیلم «یک روز بخصوص»، «آرش آقابیک» است.

بر این اساس، «آرش آقابیک» با سه فیلم خفه‌گی، رگ خواب و یک روز بخصوص یکی از 5 نامزد بهترین جلوه‌های ویژه میدانی است.

ماجرای تهیه‌کنندگی فیلم «بدون تاریخ بدون امضاء» چیست؟

همچنین مدیرکل سینمای حرفه‌ای سازمان سینمایی اعلام کرد: از نظر اداره کل سینمای حرفه‌ای کارگردان فیلم «بدون تاریخ بدون امضا»، وحید جلیلوند و تهیه کننده آن، علی جلیلوند است.

محمدرضا فرجی در گفت‌وگویی در پی ایجاد شائبه‌هایی در زمینه تهیه‌کنندگی فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» به عنوان یکی از نامزدهای بهترین فیلم سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، تأکید کرد که تهیه‌کننده این فیلم بر اساس اسناد و مدارک ، «علی جلیلوند» است.

او اظهار داشت: با توجه به اظهارات علی جلیلوند تهیه کننده «بدون تاریخ بدون امضا» در این زمینه که شخص دیگری در تهیه‌کنندگی این فیلم نقش داشته است، متذکر می‌شود که بر اساس اسناد و مدارک  و ضوابط حاکم بر شورای صدور پروانه ساخت، از نظر اداره کل سینمای حرفه‌ای سازمان سینمایی کارگردان فیلم «بدون تاریخ بدون امضا»، وحید جلیلوند و تهیه کننده آن، علی جلیلوند است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۵۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان