//
کدخبر: ۶۵۰۵ //

آقای وزیر به دیدن «خفه‌گی» رفت

فیلم «خفه گی» فریدون جیرانی که فضای خاصی داشت و داستان فیلم در یک بیمارستان روانی می گذشت، بعد از هیجانات فرش قرمز باز هم غافلگیری داشت و این بار سید حسن قاضی زاده هاشمی؛ وزیر بهداشت و درمان در سکوت خبری به تماشای این فیلم نشست.

 آقای وزیر به دیدن «خفه‌گی» رفت

به گزارش فرتاک نیوز، چهارمین روز از جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت؛ کاخ مردمی با اتفاقات و حواشی جالبی همراه بود.

ایستگاه اتمسفر و محسن کیایی همیشه در صحنه!

 فرش قرمز «ایستگاه اتمسفر» که اولین فیلم اکران روز چهارم بود با حضور محسن کیایی بر روی سن متفاوت از سایر این مراسم اجرا شد.

محسن کیایی که شب گذشته با فیلم یک روز بخصوص در کاخ مردمی حضور داشت: گفت «باید ببخشید که من هر روز اینجام!»

وی ادامه داد: من برخلاف دیگر نقش هایم در فیلم های جشنواره، در ایستگاه اتمسفر نقش اصلی و متفاوتی را بازی میکنم و امیدوارم که مخاطبان فیلم را دوست داشته باشند.

خفه‌گی و بازیگری که نفس ها برای دیدنش در سینه حبس شد

فیلم سینمایی خفه‌گی به کارگردانی فریدون جیرانی که مدت ها در سکوت خبری ساخته شده بود، سومین نمایش این روز در پردیس ملت بود و حضور بی شمار تماشاگران در مراسم فرش قرمز این فیلم و استقبال کم نظیرشان از الناز شاکردوست فضای سالن را برای دقایقی طولانی تغییر داد و عده‌ای تشویق می کردند و عده ای بیشتر با موبایل‌هایشان از بازیگر محبوب خود عکس می انداختند و حتی مجری برنامه نیز چاره ای جز تماشا و دادن فرصت بیشتر  به تماشاگران نداشت.

جیرانی درباره فیلمش گفت: این فیلم از لحاظ فیلمبرداری، طراحی صحنه و لباس متفاوت است و امیدوارم از آن خوشتان بیاید.

 وزیر بهداشت خفه گی را دید

فیلم «خفه گی» فریدون جیرانی که  فضای خاصی داشت و داستان فیلم در یک بیمارستان روانی می گذشت، بعد از هیجانات فرش قرمز باز هم غافلگیری داشت و این بار سید حسن قاضی زاده هاشمی؛ وزیر بهداشت و درمان در سکوت خبری به تماشای این فیلم نشست.

«خوب، بد، جلف» بالاخره مردم  را خنداند

فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» با حضور حمید فرخ نژاد، ویشکا آسایش، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، امیر مهدی ژوله، مهراب قاسمخانی و پدر و مادر قاسمخانی‌ها فرش قرمزی پر و پیمان را برگزار کرد و تنها غایب جمع، کارگردان فیلم پیمان قاسمخانی بود.

ژوله که در این فیلم بازی کرده گفت: تا قبل از این پیمان قاسمخانی فیلمنامه نویس و بازیگر را دیده بودیم و حالا خوشحالم پیمان قاسمخانی کارگردان را هم می بینیم.

سام درخشانی نیز خطاب به مردم گفت: این یک ساعت و نیم آینده عضله هایتان را منبسط و دندان هایتان را ریلکس کنید، امیدوارم لحظات شاد و خنده های بسیار بسیار زیبایی را تجربه کنید. که به حق گفته های سام درخشانی با تماشای فیلم دقیقا محقق شد و مردم با صورت های درخشان از لبخند و رضایت سالن های کاخ مردمی را در نیمه های شب ترک کردند و در تمام ساعت نمایش فیلم صدای خنده های تماشاگران در سالن قطع نمی شد و بالاخره بعد از چند روز مردم با تماشای یک فیلم یک دل سیر خندیدند.

 

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۵۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان