//
کدخبر: ۶۲۹۱۸ //
بهنام تشکر از زوج هنری اش در سریال های طنز گفت:

بار اصلی کمدی در بازی های مشترکمان بر دوش هومن برق نورد است

بهنام تشکر، بازیگر سریال «دزد و پلیس» که این شب ها روی آنتن شبکه آی فیلم است، گفت: در اکثر بازی های مشترکم با هومن برق نورد، بیشتر بار کمدی کار بر دوش هومن برق‌نورد است.

بار اصلی کمدی در بازی های مشترکمان بر دوش هومن برق نورد است
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، بهنام تشکر بازیگر مجموعه تلویزیونی «دزد و پلیس» با بیان اینکه پیش از ورود به تلویزیون، به طور جدی در عرصه تئاتر فعالیت می‌کرده است، توضیح داد: با اینکه از سال ۷۴ و ۷۵ بود که تئاتر را شروع کردم ولی هنوز خودم را در حد الفبای تئاتر می دانم.

 

تشکرکه اولین کار جدی‌اش در تلویزیون سریال طنز «ساختمان پزشکان» بوده است،  افزود: ۱۶سال است که کار تئاتر می‌کنم و از سال ۸۷ به طور جدی به تلویزیون آمدم. آنقدر علاقه‌ام به کار تئاتر زیاد بود که کمتر به تلویزیون می‌آمدم، البته الان هم علاقه ام به تئاتر بیشتراز تلویزیون و سینما است و اکثر تئاتری‌هایی که به سمت تلویزیون می‌آیند، در تلویزیون و سینما موفق هستند.

 

بازیگر نقش دکتر نیما در سریال «ساختمان پزشکان» از تجربه‌ اولین کار تلویزیونی اش گفت: با اینکه مهراب و پیمان قاسم خانی این متن‌ها را می‌نوشتند، اوایل کار ترس داشتم؛ ولی وقتی وارد کار شدم با سروش صحت و دوستان بازیگر به تعامل رسیدم و کار، خیلی هم برای من لذت‌بخش شد و همیشه به یادم خواهد ماند. فکر می‌کنم هنوز هم وقتی که در بعضی کانال‌ها پخش می‌شود، مردم آن را دوست دارند.

 

وی با بیان اینکه در «ساختمان پزشکان» و «دزد و پلیس» در اکثر سکانس‌هایی که با هومن برق‌نورد بازی داشتم، بار کمدی بیشتر بر دوش هومن برق‌نورد است، ابراز کرد: در آن سکانس‌ها نمی‌توانستم جلوی خودم را بگیرم و می‌خندیدم به طوری که گاهی اوقات ۱۵ برداشت انجام می شد تا یک سکانس را بگیریم.

 

تشکردرباره بازی‌اش در سریال «دزد و پلیس»گفت: این سریال اصلاً شبیه «ساختمان پزشکان» نیست و هیچ وقت ناصر در «دزد و پلیس» تداعی کننده دکتر نیما در «ساختمان پزشکان» نبود. گروه ما به خصوص هومن برق نورد و شقایق دهقان که سکانس‌های بیشتری را باهم داشتیم، بازی‌های هم را شناخته و با یکدیگر به تعامل خوبی رسیده بودند.

 

این بازیگر تئاتر با ابراز تأسف از اینکه الان حال تئاتر خوب نیست، توضیح داد: دوران طلایی تئاتر دهه ۷۰ بود . تئاتر خیلی افول کرده است و این نه به خاطر بازیگران و نه به خاطر متن است، بلکه شاید به خاطر سیاست‌هایی است که در تئاتر وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه تئاتر و سینما ارث پدری هیچ کس نیست و بهترین جایی که مردم بازیگر مورد علاقه خود را می‌توانند ببینند، تئاتر است؛ اضافه کرد: بعضی از تئاتری‌ها مخالف حضور و بازی ستاره های سینماهستند، ولی من موافقم. همانطور که ما تئاتری ها وارد تلویزیون و سینما می‌شویم آن‌ها هم وارد تئاتر می‌شوند و خوب است که این دو هنر که زیاد هم وسیع نیستند، با یکدیگر همکاری کنند و چه خوب است که مردم بازیگرانی را که در سینما دوست دارند از نزدیک ببینند. حتی اگر افراد به بهانه این که بازیگر مورد علاقه‌شان را در تئاتر ببینیند، بلیط بخرند و بیننده تئاتر شوند، خوب است.

 

تشکر که این روزها مشغول تئاتری به نام «عاقبت عشاق سینه چاک» استعلاوه بر کارگردانی، در این تئاتر بازی هم دارد. «عاقبت عشاق سینه چاک» در تماشاخانه پالیز به روی صحنه می رود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۲۹۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان