//
کدخبر: ۶۰۹۸۶ //

«گفت و گوی بزرگ» شبکه پرس تی وی با مخاطبانش

«گفت و گوی بزرگ» (The Big Conversation) عنوان برنامه هفتگی شبکه پرس تی وی است که هر هفته یک یا دو موضوع مهم خاورمیانه، آمریکا و بریتانیا را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

«گفت و گوی بزرگ» شبکه پرس تی وی با مخاطبانش
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی پرس تی وی،این برنامه به تهیه کنندگی احمد کابالو و روشن محمد صالح در لندن تولید می شود و هر هفته به مدت 50 دقیقه روی آنتن شبکه پرس تی وی می رود.

 

برنامه «گفت و گوی بزرگ» هر هفته یک یا دو موضوع مهم رخ داده در منطقه خاورمیانه، آمریکا و بریتانیا را به بحث و بررسی می گذارد و مخاطبان طی تماس تلفنی با برنامه نظرات خود را پیرامون موضوع مطرح شده بیان می کنند. در این برنامه مسائل مهم سایر نقاط جهان نیز با توجه به میزان اهمیت و تاثیرگذاری آن در اوضاع بین المللی مورد نقد و تحلیل قرار می گیرد.

 

مقدمه مجری در مورد موضوع برنامه، مرور موضوع تعیین شده در شبکه های اجتماعی و پخش تصاویر خبری مرتبط با موضوع از جمله آیتم های برنامه «گفت و گوی بزرگ» است.

 

روشن محمد صالح و کن لوینگستون شهردار سابق لندن دو مجری- کارشناس این برنامه هستند که به فراخور موضوع در برنامه حضور می یابند.

 

برنامه «گفت و گوی بزرگ» پنجشنبه هر هفته ساعت 23:30 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز روز جمعه ساعت 05:00 و 17:00 و شنبه ساعت 11:00 از همین شبکه پخش می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۰۹۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان