//
کدخبر: ۶۰۵۸۷ //

«سید حامد» فرمانده ایرانی نبرد در عراق، مهمان شبکه پرس تی وی

پرس تی وی مستند «سید حامد» (seyed hamed ) به کارگردانی محمدمهدی خالقی را نمایش می دهد.

«سید حامد» فرمانده ایرانی نبرد در عراق، مهمان شبکه پرس تی وی
به گزارش فرتاک نیوز،

به  نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این مستند به دو زبان فارسی و عربی محصول سال 2016 و از تولیدات مرکز فرهنگی میثاق به کارگردانی محمدمهدی خالقی است و داستان سید حامد جزایری را روایت می کند که اصالتاً ایرانی است و از زمان ورود آمریکا به عراق ، وارد این منطقه شده و هنگام حمله آمریکا به عراق، فعالیت جهادی و مقاومتی خود را آغاز کرده است.

 

وی در این مستند به بیان واقعیت هایی از حضور آمریکا در منطقه عراق می پردازد و می گوید: نیروهای آمریکایی در ابتدا با جنبه و شکل دیگری وارد شدند و اعتماد مردم را جلب کردند و سپس شروع به چپاول کشور کردند. از طرفی، همچنین به دلیل حملات و حضور داعش در این کشور، بسیاری از مناطق آن نابود شده و هم از لحاظ کشاورزی و هم کارخانجات صنعتی، فلوجه متحمل خسارات بسیار زیادی شده است.

 

در بخش دیگر مستند «سید حامد»، واقعیت هایی از حضور نیروهای تکفیری داعش از زبان این فرمانده بازگو می شود. وی تشریح می کند که داعش با چپاول منابع این کشور خود را تقویت کرده و اهداف خود را عملی ساخته و با نام اسلام به تخریب اسلام واقعی پرداخته اند. سید حامد همچنین  از خاطرات رزم خود می گوید و به تحلیل رویدادها در باره مناطق مختلفی که به دلیل خرابکاری های داعش نابود شده، می پردازد و در پایان معتقد است اکنون که داعش از منطقه اخراج شده است، باید جنگ فرهنگی برای بیرون کردن فرهنگ و فکر داعشی از کشور عراق آغاز شود.

 

مستند «سید حامد» را می توانید شامگاه امشب شنبه 27 آبان ماه در ساعات ، 21:00 و 01:00 به وقت تهران ببینید.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۰۵۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان