//
کدخبر: ۶۰۵۸۳ //

«خارج از کادر» آی‌فیلم میزبان جلال‌الدین معیریان

جلال‌الدین معیریان مهمان این هفته برنامه «خارج از کادر» شبکه آی‌فیلم می‌شود و از ناگفته‌های گریم و زندگی شخصی و حرفه‌ای خودش، خارج از کادر همیشگی برای مخاطبان خود در این شبکه می‌گوید.

«خارج از کادر» آی‌فیلم میزبان جلال‌الدین معیریان
به گزارش فرتاک نیوز،

به‌نقل از روابط‌‌عمومی شبکه آی‌فیلم، برنامه «خارج از کادر» به تهیه‌کنندگی عاطفه خالدی و کارگردانی فروزان جلالی، جمعه ۲۶ آبان  میزبان پیشکسوت طراح گریم و چهره‌پردازی، جلال‌الدین معیریان است.

 

براساس این گزارش، معیریان هنرمند تأثیرگذار رشته چهره‌پردازی در ایران است و از کارهایش در این زمینه می‌توان به سربداران، غزل، آتش بس، شب دهم، کمال الملک، شب واقعه، مریم مقدس و … اشاره‌کرد.

 

معیریان، زاده ۲۱ شهریور ۱۳۲۰ در تهران است و در سال ۱۳۵۱ در رشته بازیگری و چهره‌پردازی از هنرستان آزاد هنرهای دراماتیک فارغ‌التحصیل شد.

 

او فعالیتش در سینما را از سال ۱۳۴۹ با فیلم آرامش در حضور دیگران اثر ناصر تقوایی آغاز کرد و تا به امروز در بیش از ۷۰ فیلم سینمایی به‌عنوان طراح چهره‌پردازی همکاری کرده‌است.

 

برنامه خارج از کادر هر هفته جمعه شب‌ها ساعت  22:30 از آی‌فیلم پخش می‌شود و  بازپخش آن نیز در ساعت 06:30 و 14:30 روز شنبه و 22:30 دوشنبه روی آنتن خواهدرفت.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۰۵۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان