//
کدخبر: ۶۰۵۸۰ //

«قهرمانان کوچک» حسین قناعت در «سینما آی‌فیلم»

شبکه آی‌فیلم در چهارشنبه این هفته در برنامه «سینما آی‌فیلم» با محوریت رویدادهای سینمایی کشور به معرفی فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» می‌پردازد.

«قهرمانان کوچک» حسین قناعت در «سینما آی‌فیلم»
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، برنامه «سینما آی‌فیلم» به تهیه‌کنندگی وحیدرونقی و محمدتنکابنی، ازکانال‌های سه‌گانه این شبکه و با زبان اصلی فارسی با اجرای اسماعیل باستانی روی آنتن می‌رود.

 

براساس این گزارش، سینما آی‌فیلم در برنامه این هفته به معرفی فیلم «قهرمانان کوچک» در حوزه کودک و نوجوان می‌پردازد و ضمن پخش گفت و گو با کارگردان،  بخش های کوتاهی از تصاویر این فیلم را نمایش می‌دهد.

 

اکران «قهرمانان کوچک» به کارگردانی حسین قناعت و تهیه‌کنندگی بیتا منصوری از ۱۲ مهرماه در سینماها آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

 

چهار کودک و نوجوان تکواندوکار که پدرانشان کارگران یک کارخانه تولید لوازم التحریرِ در شُرُفِ تعطیلی هستند، برای جلوگیری از بیکاری پدرانشان، به تعقیبِ قاچاقچیان این کالا می‌پردازند و ماجراهایی شاد و سرگرم کننده را رقم می‌زنند.

 

 برزو ارجمند، بیژن بنفشه خواه، بهنوش بختیاری، آناهیتا همتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، شهرام قائدی، عباس محبوب، یوسف کرمی، افشین سنگ چاپ، ابراهیم شفیعی، فرهاد بشارتی، مینا سلیمانی، مرتضی رستمی، فرزاد حاتمیان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

 یاس نوروزی، پارسیا شکوری‌فر، عرفان برزین، سامیار محمدی، امیرکیان عبدی و ایمان امیری نیز  بازیگران خردسال این فیلم سینمایی هستند.

 

«سینما آی‌فیلم» چهارشنبه‌ شب‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۰۶:۳۰ روز پنجشنبه روی آنتن قرار می‌گیرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۰۵۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان