//
کدخبر: ۶۰۵۷۹ //
در هیسپان ببینید:

اسرائیل جنگ را به میان «ورزشکاران فلسطینی» کشانده است

ورزشکاران فلسطینی با تمام وجود سعی می کنند روحیه مبارزه و قهرمانی خود را حفظ کرده و در برابر تمام محدودیت ها و ظلم های آشکار اسرائیلی ها مقاومت کنند. اینها همه قرار است از قاب شبکه هیسپان و در مستند «اسرائیل مصون از قانون: شهربازی های تخریب شده» به تصویر کشیده شود.

اسرائیل جنگ را به میان «ورزشکاران فلسطینی» کشانده است
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش روابط عمومی شبکه هیسپان، مستند «اسرائیل مصون از قانون: شهربازی های تخریب شده» (Israel Above The Law: Stricken Playgrounds) با سوژه ای متفاوت به سراغ جنگ بین رژیم صهیونیستی و فلسطینی ها رفته و ورزشکاران فلسطینی و ظلم و جنایات وارده بر آنها را به قاب تصویر آورده است.

 

کارگردان این مستند سعی کرده این موضوع را به مخاطبین نشان دهد که اسرائیلی ها به طور ویژه ورزشکاران را مورد حمله قرار می دهند و سعی دارند تا مانع فعالیت ورزشکاران فلسطینی شوند و در این راستا به هر اقدامی دست می زند؛ چه با هدف قراردادن و نابود کردن ورزشگاه ها و استادیوم های ورزشی نوار غزه و یا جلوگیری از خروج ورزشکاران برای شرکت در مسابقات بین المللی و یا حتی هدف قرار دادن و به شهادت رساندن جوانان ورزشکار فلسطینی که بارها این اتفاق افتاده است.

 

Majed Jendia  کارگردان این مستند می خواهد این نکته را گوشزد کند که تمام سعی اسرائیلی ها برای ظلم و فشار بر روی ورزشکاران این است که روحیه قهرمانی، پهلوانی و مبارزه را در میان آنها از بین ببرد ولی در این سال ها با وجود تمام محدودیت های بوجود آمده، موفق به این کار نشده است.

 

مستند 25 دقیقه ای «اسرائیل مصون از قانون: شهربازی های تخریب شده»محصول سال 2016 پرس تی وی است که توسط هیسپان تی وی دوبله شده و در روز پنج شنبه ساعت 4:30 به وقت تهران به روی آنتن این شبکه می رود و در همان روز ساعت 13:30 بازپخش می شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۰۵۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان