//
کدخبر: ۶۰۱۴ //
بهزاد فراهانی:

بهزاد فرهانی: دختر بزرگم بازیگر قلدری است!

بهزاد فرهانی در نشست پرسش و پاسخ «دعوتنامه» با تعریف از بازی دخترش در این فیلم، تاکید کرد بهتر است در جلسات نقد یک اثر با بیان فرزانه‌تری صحبت شود.

بهزاد فرهانی: دختر بزرگم بازیگر قلدری است!

به گزارش فرتاک نیوز، نشست پرسش و پاسخ فیلم «دعوتنامه» به کارگردانی مهرداد فرید در دومین روز از جشنواره فیلم فجر با حضور  عوامل این اثر برگزار شد، بهزاد فراهانی هم مهمان این جلسه بود.

در نشست فیلم سینمایی «دعوتنامه» که شبانگاه دوشنبه 11 بهمن در برج میلاد برگزار شد، مهرداد فرید (کارگردان، نویسنده، تدوین‌گر و تهیه‌کننده)، شقایق فراهانی، بهزاد جعفری، سحر کریمی، غزل فرید، سامان صفاری و شهاب شادابی (بازیگران)، بایرام فضلی (مدیر فیلمبرداری) و حمید چمنی فیلمنامه‌نویس حضور داشتند.

در ابتدای نشست، مهرداد فرید درباره تجربیات روزنامه نگاری‌اش گفت: «الان روزهایی را به یاد می‌آورم که سمت دیگر میز می‌نشستم و البته حالا که فیلم خودم در برج اکران شده برای من یادآور دوران خوشی است که سال‌ها قبل داشتم. اما قبل از اینکه فیلم را بسازم، برخی از دوستان به من می‌گفتند این فیلم را نساز، چون ساخت آن مانند عملیات انتحاری است. کار در حوزه دین سخت است و معمولا فیلمسازی که در این حوزه کار می‌کند مممکن است برخورد خوبی از سمت تماشاگران نگیرد.»

فرید افزود: «فکر می‌کنم همان طور که دریافت سیمرغ نباید کسی را به وجد بیاورد، عدم دریافت آن هم نباید کسی را ناراحت نکند. قطعا اگر آدم‌های دیگری در هیئت انتخاب بودند، فیلم‌های دیگری را در جشنواره می‌دیدیم.»

وی در ادامه و به عنوان مصداق برای اینکه جشنواره فیلم فجر آنقدر اتفاق مهمی نیست، اظهار کرد: «اگر از خیلی از شما بپرسیم که بهترین فیلم جشنواره کدام بوده است، شاید اصلا به خاطر نیاورید، چون اتفاقات آن ته‌نشین نمی‌شود و این نشان می‌دهد که جشنواره آن‌قدر مهم نیست و می‌توان به افزایش کیفیت آن فکر کرد.»

شقایق فراهانی بازیگر «دعوتنامه» هم در ادامه نشست درباره همکاری با مهرداد فرید و بازی در این فیلم اظهار داشت: «هر بار می‌خواستیم با هم کار کنیم، این اتفاق نمی‌افتاد تا اینکه در نهایت این همکاری در «دعوتنامه» اتفاق افتاد. من سه سال قبل بحران روحی بدی داشتم و این حس در من به وجود آمد که با کار زیاد بتوانم حال خودم را خوب کنم.»

فراهانی در پاسخ به این سوال که آیا از این‌که در فیلم‌ها نقش دوم یا مکمل را بازی می‌کند، نگران نیست، گفت: «من در خانواده‌ای بزرگ شدم که هیچ‌وقت از نقش دو یا مکمل ترسی ندارم.»

یکی از مهمانان این نشست خبری بهزاد فراهانی بود که در میانه جلسه گفت: «خوب است اگر نقدی به یک اثر داریم کاش با بیان فرزانه‌تری اظهار کنیم، وقتی خودمان در جریان تولید یک اثر نیستیم، نباید این مقدار راحت اظهار نظر کنیم. اجازه بدهیم که بوی دموکراسی و سخن گفتن پارسی جای بیفتد، در چشمان یکدیگر بدون کینه نگاه کنیم و با خود مردم دوستی کنیم»

فراهانی افزود: «با اینکه دختر بزرگترم بازیگر قلدری در تئاتر است، در سینما از او خیلی تعریف نکرده‌ام، اما این‌بار می‌گویم بازی خیلی خوبی در این فیلم داشت. احساس می‌کردم حس رهبری خوبی در فیلم وجود داشت. حضور بازیگرهای جوان هم نشان می‌دهد که می‌توان روی آن‌ها حساب کرد.»

 

منبع: خبر آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۰۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان