//
کدخبر: ۴۳۸۵۰۲ //

جناب خان شب یلدا در تلویزیون

همزمان با شب یلدا عروسک «جناب خان» که آخرین حضورش در تلویزیون به برنامه «خندوانه» برمی‌گردد، قرار است مهمان یکی از ویژه‌برنامه‌های تلویزیونی باشد.

جناب خان شب یلدا در تلویزیون
به گزارش فرتاک نیوز،

هرچند روابط عمومی «نسیمیشو» در شب یلدا، از حضور جناب خان به عنوان یکی از مهمانان این برنامه خبر داده است اما ابعاد و جزییات این حضور مشخص نیست. پیگیری‌های خبرنگار ایسنا حاکی از آن است که محمد بحرانی ـ صداپیشه «جناب خان» ـ قرار است در گفت‌وگویی با برنامه، خبرهای جدیدی را در خصوص این عروسک اعلام کند.

«جناب‌خان» از دلِ «کوچه مروارید» در سال ۱۳۹۳ به «خندوانه» رسید. سریالی که اولین مجموعۀ عروسکی شبکۀ نمایش خانگی بود و عروسک‌های مختلفی در آن نقش بازی می‌کردند. یکی از آن عروسک‌ها هم همین لبوفروشِ پرحاشیه با صداپیشگی محمد بحرانی و عروسک‌گردانی مهدی برقعی و حامد ذبیحی بود.

صدای جناب‌خان نقطۀ قوت او بود؛ محمد بحرانی که صداپیشگیِ «ببعی» و «آقای همساده» در مجموعه کلاه قرمزی را نیز بر عهده داشت، توانست با بداهه‌پردازی در کلام و شکارِ کلمات از دهانِ مهمانان «خندوانه»، به‌سرعت تکیه‌کلامی را خلق کند.

با تعطیلی خندوانه و حذف جناب خان، بحرانی بارها دلتنگی خود به این عروسک را ابراز کرده بود. اما این عروسک به‌رغم برخی تلاش‌ها از آن زمان، دیگر به تلویزیون بازنگشت.

کپی رایت جناب خان متعلق به تلویزیون است و این عروسک به همراه محمد بحرانی اخیرا در یک جشنواره عروسکی دیده شدند.

همکاری محمد بحرانی با پروژه‌هاریال این روزها بیشتر به شبکه نمایش خانگی محدود شده است؛ به نحوی که به عنوان کمک‌کننده یا (helper) در مسابقه معمایی موسیقایی «صداتو» حضور داشت و گرداننده مسابقه شب‌های مافیا: زودیاک بود.

خبر مهم «جناب خان» برای دوستدارانش

ویژه برنامه «نسیمیشو» پنجشنبه و جمعه حدود ساعت  ۱۹ و ۳۰ دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می رود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۵۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان