//
کدخبر: ۴۳۶۷۰۱ //

حضور یک مربی سرشناس فوتبال در گران‌ترین سریال تاریخ ایران؟

حسین طاهری تهیه‌کننده سریال «سلمان فارسی» نسبت به حضور برخی که ادعا می‌کنند در این مجموعه تلویزیونی حضور دارند و حتی صفحات مجازی که می‌کوشند با اطلاعیه‌ای بی‌اساس، جیب علاقه‌مندان به بازیگری را خالی کنند، واکنش نشان داد.

حضور یک مربی سرشناس فوتبال در گران‌ترین سریال تاریخ ایران؟
به گزارش فرتاک نیوز،

روزهای فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در حال سپری شدن است و مشکلی هم در این فرآیند وجود ندارد و همه‌چیز در شهرک غزالی با آرامش پیش می‌رود.

تصویربرداری در کاروانسرای مرمر که یکی از لوکیشن‌های فصل ایران باستان سریال است ادامه دارد و بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی و محمدرضا هدایتی با مجموعه‌ای از هنروران جلوی دوربین‌اند. بهناز توکلی که در سریال «مختارنامه» نقش ام‌وهب را بازی می‌کرد در این فصل به گروه اضافه شده و جلوی دوربین رفته است.

اما شایعات درباره حضور بازیگران جدید کماکان ادامه دارد. این بار یک مربی فوتبال اعلام کرده قرار است در این سریال ایفای نقش کند. فیروز کریمی سرمربی مطرح لیگ فوتبال ایران که چندی است از عرصه فوتبال فاصله گرفته در برنامه تلویزیونی «زنده رود» از بازیگری گفت. او در میان علاقه‌مندی‌اش به نقش پلیس و ایفای نقش در این حوزه اعلام کرد به زودی قرار است در سریال تاریخی «سلمان فارسی» به کارگردانی داود میرباقری جلوی دوربین برود و یکی از نقش‌های این مجموعه را ایفا کند.

این نکته او البته با بازتاب‌هایی در فضای‌مجازی مواجه شد. حسین طاهری، تهیه‌کننده سریال «سلمان فارسی» به این ادعا این واکنش نشان داد و گفت: افراد مختلفی ممکن است به واسطه آشنایی یا دوستی در پشت صحنه سریال حضور پیدا کنند و وقتی کار را ‌ببینند شاید این امر بر آنها مشتبه شود که بتوانند نقشی بازی کنند اما نکته مهم آن است که همه‌ مسائل بر پایه قرارداد و چارچوب رسمی اتفاق می‌افتد و به غیر از این،‌ هیچ نکته‌ای، سندیت ندارد.

وی افزود: ماجرای پیوستن افراد در هر حوزه‌ای به پروژه براساس مسیر قانونی و رسمی و برپایه قرارداد پیش می‌رود و اینکه یک نفر فارغ از این مسائل بگوید من در این سریال بازی می‌کنم، بی‌اساس است. برخی اوقات هم این اعلام حضورها برای دیده شدن خود آن فرد است چون مدتی دیده نشده و اهداف شخصی خود را پیش می‌برد. چرا که اساساً حضور در این دست پروژه‌ها می‌تواند باعث افتخار هر فردی باشد. البته برای این پروژه هم حضور هنرمندان، باعقث افتخار خواهد بود.

وی با تکذیب حضور فیروز کریمی به عنوان بازیگر در سریال سلمان فارسی گفت تاکنون هیچ اتفاق رسمی و قانونی در این زمینه رخ نداده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۷۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان