//
کدخبر: ۴۳۶۴۵۴ //

شروع برنامه‌ای سرگرم‌کننده در شب یلدا

تهیه‌کننده و مجری «نسیمی‌شو» با اشاره به جزئیاتی از این برنامه تلویزیونی به یک دورهمی ویژه در دو شب متوالی ویژه شب یلد اشاره کرد.

شروع برنامه‌ای سرگرم‌کننده در شب یلدا
به گزارش فرتاک نیوز،

«نسیمی‌شو» برنامه جدیدی است که از شب یلدا خودش را به آنتن شبکه نسیم می‌رساند. 

پرهام عمرانی طراح، تهیه‌کننده و مجری این برنامه تلویزیونی است. او گفت: «نسیمی‌شو» با مأموریت معرفی برنامه‌های شبکه نسیم و همچنین تصاویر دیده نشده از این برنامه‌ها به آنتن خواهد آمد. 

عمرانی به یک ویژه برنامه هیجانی و جذاب در دو شب ویژه شب یلدا اشاره کرد و افزود: ما قرار است پنجشنبه‌ها و جمعه‌های هر هفته روی آنتن باشیم که از شب یلدا شروع‌ خواهیم کرد. برای طولانی‌ترین شب سال هم یک تدارک ویژه داریم که یک میهمانی خانوادگی شبکه نسیم خواهد بود.

تهیه‌کننده «نسیمی‌شو» همچنین خاطرنشان کرد: قرار است عوامل برنامه‌های شبکه نسیم پنجشنبه و جمعه در دو شب متوالی در یک ویژه برنامه خاص و جذاب حضور پیدا کنند. 

او در پاسخ به این سؤال که آیا «جناب خان» یا عوامل برنامه‌هایی همچون «خندوانه» میهمان این برنامه خواهند شد، خاطرنشان کرد: هرچیزی امکان دارد و هر میهمانی پایش به این برنامه باز شود. الان در حال مذاکره‌ایم و اصلاً مأموریت ذاتی این برنامه دعوت از عوامل برنامه‌های شبکه نسیم چه قبل و چه در حال حاضر است. 

این مجری تلویزیون تأکید کرد: «نسیمی‌شو» پنجشنبه‌ها و جمعه‌های هر هفته قرار است در 50 دقیقه ساعت 19:30 میهمان خانه‌های مردم شود. ما ان‌شاءالله فصل اول را با شعار «حتی به یه لبخند» در ماه رمضان ادامه خواهد داشت. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۴۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان