//
کدخبر: ۴۳۴۱۰ //
گزارش از اجرای خواننده "گفتم نرو"؛

دیدار محمد علیزاده با طرفدارانش/ طنین ماه عسل در پایتخت می‌پیچد

محمد علیزاده در کنسرت پیش روی خود با اجرای گلچینی از آثار پرطرفدارش از جمله "ماه عسل" در تهران به اجرای برنامه می‌پردازد.

دیدار محمد علیزاده با طرفدارانش/ طنین ماه عسل در پایتخت می‌پیچد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد علیزاده که در ماه رمضان امسال با تیتراژ برنامه تلویزیونی پرمخاطب "ماه عسل" میهمان روزه‌داران بود، در ادامه برگزاری تور کنسرت های خود در سراسر ایران، در تهران روی صحنه می رود.

علیزاده در کنسرت تابستانی پیش روی خود منتخبی از قطعه های آلبوم جدیدش با عنوان "گفتم نرو" را همراه با گلچینی از آثار پرطرفدارش از جمله قطعه "ماه عسل" را اجرا می کند.

علیزاده در جدیدترین آلبوم موسیقی خود در زمینه ترانه با مهرزاد امیرخانی و سید محمد کاظمی همکاری داشته و در زمینه آهنگسازی نیز علاوه بر خودش، میلاد ترابی و فرشید ادهمی فعالیت داشته‌اند.

در آلبوم این خواننده جوان در زمینه تظیم قطعه‌ها نیز میلاد ترابی، معین راهبر، امیرحسین اویسی و شهاب اکبر فعالیت داشته‌اند.

آلبوم «گفتم نرو» محمد علیزاده از ۸ قطعه به نام‌های «بی‌معرفت»، «بیمارم»، «یه آدم دیگه‌ای»، «خدانگهدار»، «عشقم این روزا»، «چهل درجه»، «تصمیمتو بگیر» و «گاهی بخند» تشکیل شده است.

خواننده آلبوم «دلت بامنه» در ماه رمضان سال گذشته نیز با تیتراژ سریال تلویزیونی «برادر» از آنتن شبکه دو سیما میهمان مخاطبان تلویزیون بود. این هنرمند معتقد است بخشی از موفقیت او در عرصه فعالیت‌های موسیقایی‌اش به دلیل تیتراژ‌های مناسبتی است که در ماه رمضان خوانده است.

محمد علیزاده در شب های 14، 15 و 16 مرداد در ساعت های 18:45 و 21:45 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه می رود.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۴۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان