//
کدخبر: ۴۳۴۰۵۸ //

فصل جدید «رحیل» از شنبه ۴ آذر روی آنتن شبکه سه

فصل دوم سریال «رحیل» که قصه‌ای عاشقانه از سال‌های پایانی حکومت قاجار و حکومت پهلوی اول را روایت می‌کند از شنبه ۴ آذر روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

فصل جدید «رحیل» از شنبه ۴ آذر روی آنتن شبکه سه
به گزارش فرتاک نیوز،

فصل دوم سریال «رحیل» به کارگردانی مسعود آب‌پرور و تهیه‌کنندگی رامین عباسی‌زاده از شنبه ۴ آذر ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. این سریال ۳۴ قسمت ۴۰ دقیقه ای است که شنبه تا چهارشنبه به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

سریال «رحیل» با داستانی تاریخی- ماجراجویانه حدفاصل قاجار تا پهلوی را زیر ذره‌بین برده؛ امتداد داستان توطئه‌هایی را دربرمی‌گیرد که شاهزاده‌ای خوش‌طینت به نام محا را دربرگرفته؛ او از یک سو دل به معشوق خود اصلان داده و از سوی دیگر زمان خان است که در پی جادوی همسرش بیتاج، خاطرخواه او شده. سلسله قاجار در شرف فروپاشی است و محا باید راه نجاتی برای خود و اندرونی بیابد.

«رحیل» با شعار «قصه‌ها را می‌نویسند ولی تاریخ را زندگی می‌کنند»، روایتی حادثه‌ای - عاشقانه در دل تاریخ معاصر است.

فصل نخست داستان با پایان دوره قاجاریه و ابتدای روی کار آمدن حکومت پهلوی روایت شد؛ بازگشت «محا» از سفر کربلا همراه می‌شود با آگاهی «اصلان» پسر صحاف‌باشی دربار از دسیسه‌ها و توطئه‌هایی که سرنوشت او و محا را، تبدیل به یک منظومه بی‌پایان می‌کند..

                                                                         

نگارش فیلمنامه این سریال با طراحی رامین عباسی‌زاده و به نویسندگی فرهاد نقدعلی، بیش از دو سال به طول انجامیده است.

حمیدرضا آذرنگ، ثریا قاسمی، اندیشه فولادوند، نسیم ادبی، هومن برق‌نورد، کاظم هژیرآزاد، ریحانه رضی، علی عباسی‌زاده، مریم کاویانی، معصومه عربی، ابتسام بغلانی، غزاله اکرمی، محسن امیری، ستاره دهقانی، هانیه غلامی، مهرداد نیکنام، محسن نقیبیان، شاهو رستمی، فتح‌الله طاهری و زنده‌یاد حسام محمودی، از جمله بازیگران این سریال تاریخی هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۴۰۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان