//
کدخبر: ۴۳۱۱۵۵ //
حدیث فولادوند | عکس جدید حدیث فولادوند

عکسی شوکه کننده از بازیگر خوش سیمای ایران| فکر میکنید این خانم کدام بازیگر است؟!

تصویر جالبی از یک خانم بازیگر با گریمی سنگین و خاص منتشر شده است.

عکسی شوکه کننده از بازیگر خوش سیمای ایران| فکر میکنید این خانم کدام بازیگر است؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

این تصویر متعلق به گریم حدیث فولادوند است که او را از چهره اصلی‌اش بسیار دور کرده است.

حدیث فولادوند به کلی عوض شد.

 

متن خوب رمز حضور حدیث فولادوند در یک نمایش

 حدیث فولادوند در نشست خبری تشریح برنامه‌های تئاتر «من تمامی مردگان بودم» در مجموعه تئاتر شهر مشهد سخن می‌گفت در ادامه اظهار کرد: 

من به شخصه تا قبل از این اثر و تئاتر مشهد از نزدیک آشنایی نداشتم و در خلاء مراحل مختلف این اثر که متوجه قدرت و توانایی تئاتر مشهد شدم. 

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه چطور بعد از چند سال دوری تئاتر دوباره تصمیم به بازی در این تئاتر گرفتید اظهار کرد: هر بازیگری برای اینکه توانایی‌های خود را به روز کند بایستی هر چند سال یک بار روی صحنه تئاتر برود و خود را محک بزند. 

فولادوند خاطر نشان کرد: هنگامی که متن این اثر را مطالعه کردم بسیار به نقشم در آن علاقه‌مند شدم و احساس کردم که می‌توانم ارتباط خوبی را با آن برقرار کنم. 

این بازیگر صحنه تئاتر خاطر نشان کرد: امیدوارم روزی شاهد این باشیم که حمایت تماشاچیان از تئاتر به حدی است که نیازی به حمایت‌های دولت نداریم و تئاتر می‌تواند مستقلانه عمل کند. 

فولادوند با بیان اینکه من شهر مشهد را دوست دارم گفت: این اثر خوب و این گروه خوب باعث شد که مجموعه‌ای از اتفاقات دست به دست هم بدهند تا ما بتوانیم به مدت یک ماه در خدمت مردم مشهد باشیم. 

وی افزود: ما قلبن خوشحال هستیم که در این نمایشگاه حضور داریم تا وسیله‌ای کوچکی باشیم برای آشنایی بیشتر مردم با تئاتر و پر شدن سالن‌های تئاتر. 

در بخش دیگری از این نشست رامبدشکرآبی طی سخنانی اظهار کرد: آشنایی من با تئاتر مشهد از طریق بازیگران و هنرمندان فراوانی اتفاق افتاد که تئاتر مشهد به سینما و تلویزیون و تئاتر ایران معرفی کرد و از همان جا بود که فهمیدم ما با یک تئاتر قوی و ریشه‌دار در مشهد مواجه هستیم. 

این بازیگر سینما و تلویزیون خاطر نشان کرد: هنگامی که داستان را مطالعه کردم متوجه شدم که کار بسیار سختی را در پیش رو داریم و باید بسیار تلاش کنیم تا بتوانیم آن را به نحو احسن اجرا کنیم. 

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در تئاتر «من تمامی مردگان بودم» عنوان کرد: 

ما عضو گروه کربن نبودیم و این دوستان لطف کردند و ما را قبول کردند و هنگامی که ما به این گروه پیوستیم متوجه شدیم که با یک جمع ۳۰ نفری حرفه‌ای مواجهه هستیم که هر کدام از اعضای ما غایب باشند تئاتر نمی‌تواند به روی صحنه برود. 

وی ابراز امیدواری کرد: اصحاب رسانه شرایطی را فراهم کند که استقبال خوبی از این تئاتر اتفاق بیفتد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۱۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان