//
کدخبر: ۴۲۹۲۸۸ //
هدی زین العابدین| عکس هدی زین العابدین| هدی زین العابدین و همسرش

استایل جدید هدی زین العابدین همه را میخکوب کرد| هدی زین العابدین در لباسی هندی

هدی زین‌العابدین که یکی از خوش‌پوش‌ترین بازیگران ایرانی است هر بار در موقعیت‌های مختلف با استایلی متفاوت و زیبا حاضر می‌شود.

استایل جدید هدی زین العابدین همه را میخکوب کرد| هدی زین العابدین در لباسی هندی
به گزارش فرتاک نیوز،

هدی زین‌ العابدین فارغ‌التحصیل رشته گرافیک است اما در اوایل دهه 90 به عرصه بازیگری ورود کرد و به عنوان یک بازیگر شناخته شد. سریال «سقوط یک فرشته» اولین اثری بود که هدی زین‌ العابدین در آن خود را به‌عنوان یک بازیگر توانا معرفی کرد. سریال‌های «شوخی کردم» و «رقص روی شیشه» و فیلم‌های «طلا»، «سمفونی نهم» و «دسته دختران» از دیگر آثار موفق هدی زین‌ العابدین است. با این وجود هدی زین العابدین با بازی در نقش مارال در سریال «رهایم کن» که پخش آن هنوز ادامه دارد بیشترین میزان شهرت را تجربه کرد؛ او در این سریال نقش دختر پرستاری را بازی می‌کند که دو برادر، حاتم و هاتف با بازی محسن تنابنده و هوتن شکیبا عاشق او هستند. هدی زین العابدین به جز بازیگری در عرصه مدلینگ هم فعال است.

هدی زین‌العابدین که یکی از خوش‌پوش‌ترین بازیگران ایرانی است هر بار در موقعیت‌های مختلف با استایلی متفاوت و زیبا حاضر می‌شود. یکی از تیپ‌های جذاب این هنرمند زیبارو و دوست‌داشتنی، لباس هندی و متفاوت اوست.

این بازیگر چندی پیش با سریال رهایم کن درخشید و استایل او در سریال هم مورد توجه قرار گرفت. سایت چی بپوشم درباره استایل هندی این بازیگر نوشته است: او برای تدارک این اوت‌فیت خود از کت بلند مخمل قرمز‌رنگی کمک گرفته که در حاشیه‌های آن ریزه‌کاری جذاب به چشم می‌خورد و در قسمت‌هایی از آن پارچه مخمل سبزرنگی به کار رفته که جلوه‌ای زیبا در کنار رنگ قرمز دارد. هدی این کت جذاب خود را با بلوز، شال، کیف، کفش و دامن بلند مشکی همراه کرده‌است.

همانطور که می‌دانید انتخاب اکسسوری تاثیر بسیار زیادی در استایل هر فرد می‌گذارد و انتخاب درست و به‌جای اکسسوری نمره استایل را بالاتر می‌برد. هدی زین‌العابدین در انتخاب اکسسوری‌ها دقت و سلیقه خوبی دارد و در این اوت‌فیت خود هم آیتم‌هایی را انتخاب کرده که به جذابیت استایل افزوده‌اند؛ مثلا گوشواره آویز بلندی که پرهایی قرمز دارند.

استایل هندی هدی زین‌العابدین

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۹۲۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان