//
کدخبر: ۴۲۲۶۵ //

میثم ابراهیمی: اهل شلوغ کاری در اجراها نیستم!

سبک آرام موسیقی من، فضای کنسرت‌هایم را به سمت آرامش سوق می‌دهد.


میثم ابراهیمی: اهل شلوغ کاری در اجراها نیستم!
به گزارش فرتاک نیوز،

میثم ابراهیمی خواننده کشورمان که 25 تیر ماه در برج میلاد کنسرت خود را برگزار کرد، در خصوص اجرای خود گفت: به لطف خدا، من و گروهم خیلی کنسرت خوبی را برگزار کردیم. هوادارانم انرژی فوق‌العاده‌ای داشتند. با محبت‌هایشان من را مدیون خودشان کردند. امیدوارم بتوانم در کنسرت‌ها و اجراهایم محبت‌شان را جبران کنم.

وی در ادامه در خصوص امکانات برج میلاد برای اجرای کنسرت با توجه به اینکه پیش از این اجازه کنسرت برای خوانندگان پاپ در این مکان وجود نداشت، عنوان کرد: برج میلاد یکی از بهترین سالن‌ها را برای اجرای کنسرت دارد. اول این که برج میلاد به لحاظ جغرافیایی در دسترس مردم است. دیگر به لحاظ ساخت سالن است. برای مثال‌ صندلی‌ها در موقعیت‌های مناسب و مشرف به صحنه اجرا قرار داده شده‌اند. همچنین برای خوانندگان هم شرایط به نسبت سالن‌های دیگر بهتر است.

ابراهیمی با اشاره به نحوه اجرا و انتخاب سبک موزیک‌های ملایم و آرام افزود: بله موزیک‌هایم بیشتر ملایم با ریتم آرام و عاشقانه است. به طور کلی فضای صدای من این سبک را می‌طلبد. مخاطبانم نیز به این نوع سبک علاقه دارند و به این دلیل موزیک‌هایم را گوش می‌دهند. البته قطعه‌های ریتمیک هم خوانده‌ام، اما خیلی کم. بنابراین کنسرت‌هایم نیز به نسبت دیگر کنسرت‌ها با آرامش و سر و صدای کمتر برگزار می‌شود. البته خودم هم اهل شلوغ کاری در اجراها نیستم (می‌خندد).

وی در خصوص جو سالن برای اجرای خواننده‌ها اظهار داشت: به طور مثال خواننده‌ای مثل من که با رسانه ملی همکاری دارد، باید مراقب کارها و هیجان خودش و سالن باشد. نباید هر کاری انجام دهد. به نظر من واحدهای نظارتی هم به خوبی کنترل خودشان را انجام می‌دهند و فضای فعالیت موسیقی در کشور باز است و سخت‌گیری بی‌‌مورد نمی‌بینم. خودم تلاش می‌کنم که تمام چارچوب‌ها را رعایت کنم و کنسرت‌هایم حاشیه نداشته باشد.

این خواننده در خصوص فعالیت‌های جدید خود بیان کرد: فعلا کار جدید منتشر نمی‌کنم، اما در دست تولید دارم و با گروهم در تلاشیم که کار جذابی را برای مخاطبان تهیه کنیم. به زودی در تهران کنسرت برگزار می‌کنم و در شهرستان‌ها هم تور کنسرت خواهم داشت.

 

 

 

منبع: دیباچه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان