//
کدخبر: ۴۲۲۰۰۲ //
شهره سلطانی | حواشی شهره سلطانی

استایل متفاوت شهره سلطانی همه را خیره کرد!|شهره سلطانی هرروز جوانتر از دیروز

سلطانی اما دوباره نگاه‌ها را به خود جلب کرده است؛ نه به واسطه بازی در فیلم‌ها و سریال‌ها بلکه به‌خاطر اقدامات زیبایی که انجام داده و چهره‌اش را دگرگون کرده است.

استایل متفاوت شهره سلطانی همه را خیره کرد!|شهره سلطانی هرروز جوانتر از دیروز
به گزارش فرتاک نیوز،

سلطانی اما دوباره نگاه‌ها را به خود جلب کرده است؛ نه به واسطه بازی در فیلم‌ها و سریال‌ها بلکه به‌خاطر اقدامات زیبایی که انجام داده و چهره‌اش را دگرگون کرده است. به نظر می‌رسد که تغییرات صورت شهره سلطانی بسیار مطلوب و زیبا بوده و باعث شده که شاداب‌تر از همیشه به نظر برسد.

شهره سلطانی

سلطانی از بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون است که با ورود به میانسالی کمتر نقش‌آفرینی می‌کند. علاوه بر رخوتی که به جان دنیای تصویر در ایران افتاده است، بازیگران زن در سنین میانسالی کم‌کارتر هم می‌شوند. این موضوع فقط مخصوص ایران نیست و تقریبا تبعیضی است که در کل دنیا بر زندگی زنان هنرمند جاری می‌شود. واقعیت این است که دنیای تبلیغات که در پشت صحنه سینما حضوری پررنگ دارد، آنچنان به تصویرکشیدن داستان‌های واقعی، شخصیت‌های مختلف و فیلم‌های فاخر علاقه ندارد. از همین رو است که زوال بازیگران زن خیلی سریع‌تر از آنچه که باید رخ می‌دهد و با گذر از اوج جوانی دیگر نقش‌های اندکی برایشان موجود است. سلطانی اما دوباره نگاه‌ها را به خود جلب کرده است؛ نه به واسطه بازی در فیلم‌ها و سریال‌ها بلکه به‌خاطر اقدامات زیبایی که انجام داده و چهره‌اش را دگرگون کرده است. به نظر می‌رسد که تغییرات صورت شهره سلطانی بسیار مطلوب و زیبا بوده و باعث شده که شاداب‌تر از همیشه به نظر برسد.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۰۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان