//
کدخبر: ۴۱۷۰ //

لزوم تقویت قدرت تفکر و تعقل در جامعه در ایام الله دهه فجر

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان این که امروز تعبد تنها کافی نیست، افزود: مبلغین و مبلغات باید در ایام الله دهه فجر با استفاده از آیات و روایات، قدرت تفکر و تعقل را در بین عموم جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان تقویت کنند.


لزوم تقویت قدرت تفکر و تعقل در جامعه در ایام الله دهه فجر

به گزارش فرتاک نیوز حجت الاسلام «سید محمد شریف حسینی کوهستانی» با اشاره به در پیش بودن سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی، گفت: مبلغین و مبلغات باید از اکنون فعالیت‌های تبلیغی خود در خصوص بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی را آغاز کنند.

وی بر لزوم تنوع در برنامه‌های بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر تاکید کرد و گفت: برنامه‌های بزرگداشت این ایام باید اقشار مختلف جامعه را در برگیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: هدف مبلیغین و مبلغات در فعالیت‌های تبلیغی خود باید شکوفا کردن قدرت تفکر در سطح جامعه باشد.

وی افزود: امروز تعبد تنها کافی نیست بلکه باید با استفاده از آیات و روایات قدرت تفکر و تعقل را در بین عموم جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان تقویت کرد.

حسینی کوهستانی با اشاره به ماندگاری آثار شهید مطهری در جامعه، گفت: رمز ماندگاری آثار آن عالم فرزانه این است که پاسخگوی سؤالات عقلی انسان‌ها است.

 

منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان