//
کدخبر: ۴۱۴۹۰۷ //
محسن کیایی

رفاقت عجیب محسن کیایی با محمد بحرانی| محسن کیایی و محمد بحرانی در یک قاب

سلفی جدید محسن کیایی کنار محمد بحرانی را در زیر مشاهده می کنید. این روزها محسن کیایی در برنامه صداتو با محمد بحرانی همکاری میکند.

رفاقت عجیب محسن کیایی با محمد بحرانی| محسن کیایی و محمد بحرانی در یک قاب
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن کیایی بازیگر ایرانی است. محسن کیایی برادر کارگردان معروف ، مصطفی کیایی است. محسن کیایی به خوبی از پس نقش های کمدی و جدی برمی اید. محسن کیایی تجربه مجری گری هم دارد.  محسن کیایی  با سریال پرده نشین به محبوبیت رسید. آقای کیایی سالهاست ازدواج کرده است و یک دختر دارد.

 او در مورد بازیگری و شروع آن می گوید: در همان دوران مدرسه اولین جایزه تئاترم را گرفتم و فهمیدم استعداد بازیگری دارم، اما قبل از آن عمویم اسم من را طوطی گذاشته بود. من از آن بچه‌هایی بودم که خیلی حرف می‌زدم و جوک‌های بی‌مزه تعریف می‌کردم و به همین دلیل عمویم من را طوطی صدا می‌زد.

در مدرسه هم دبیرهای پرورشی‌مان به خاطر حضور من در تئاتر به حدی من را قبول داشتند که کلید اتاقشان را به دست من می‌دادند و تئاتر هم بهانه‌ خوبی برای از کلاس در رفتن بود. ما به بهانه تئاتر از کلاس بیرون می‌آمدیم و دورهم جمع می‌شدیم و بعد هم دوستانمان را جمع و برایشان اجرا می‌کردیم تا اینکه در ۱۷ سالگی اولین تئاتر حرفه‌ای ام را در جشنواره نمایشگران فردا در کرج روی صحنه اجرا کردم.

 

محسن کیایی

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۴۹۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان