//
کدخبر: ۴۰۵۰۶۵ //
هدی زین العابدین

هدی زین العابدین خوشتیپ بود تا این لباسو پوشید|پرستار رهایم کن چه اکسسوری خفنی انداخته

هدی زین العابدین همیشه از بازیگرای جذابی بوده که به خوبی استایلش رو انتخاب میکرد تا اینکه این عکس از خانوم بازیگر رو شد.

هدی زین العابدین خوشتیپ بود تا این لباسو پوشید|پرستار رهایم کن چه اکسسوری خفنی انداخته
به گزارش فرتاک نیوز،

هدی زین العابدین از بازیگرای به شدت جذاب و خوش فیس ایرانیه که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته اما خب انگاری مدتی میشه که خانوم بازیگر رو فقط میتونیم تو سینما و یا شبکه خانگی یافت کنیم و دیگه خیلی در جعبه جادویی دیده نمیشه. این در حالی که بسیاری از بازیگران این مدلی شدن و کمتر چهره خفنی مونده تو تلویزیون. هدی زین العابدین این روزا در سریال "رهایم کن" ایفای نقش دارد که خب میشه گفت از کاراکترای اصلی هم محسوب میشه و داستان حسابی داره حول محورش میچرخه و از طرفی هم فیلم "دسته دختران" با ایفای نقش وی بر روی پرده سینما است. هدی زین العابدین یه دختر دهه شصتیه که ابتدا کار خود را با بازی در سریال "سقوط یک فرشته" در نقش یک دختر خانوم چادری شروع کرد و با وجود اینکه چهره عمل کرده ای داشت اما معصومیت خیلی بهش میومد.

هدی خانوم البته که قبل تر در  سریال "آشپزباشی" هم ایفای نقش داشت اما خب اون موقع اونقدری کم سن و سال بود و کم تجربه، که اصلا این سریال کمکی به شهرت و روند شناخته شدنش چندان نکرد. هدی زین العابدین رو این روزا می بینیم در حالی که تبدیل شده به بازیگری اسم و رسم دار با کلی ابهت کاری و البته با کمترین حاشیه که خب میشه گفت این راه دقیقا اون راهیه که آرتیستای با جَذبه میرن. هدی زین العابدین از هنرمندان دارای امضا شخصی در استایل می باشد. تصویری از خانوم بازیگر با لباسی که چندان به دل کاربرا ننشست مشاهده می کنید که جالب بود.

هدی+زین+العابدین+بوهمین+2

هدی+زین+العابدین+جسور+2

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۵۰۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان