//
کدخبر: ۳۹۲۲ //
همبستگی رهبران اجتماعی آمریکای لاتین با مسلمانان کالیفرنیا؛

همبستگی که ترامپ ایجاد کرد!

دقایقی پس از مراسم تحلیف ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، عده‌ای از رهبران اجتماعی آمریکای لاتین طی کنفرانسی خبری، همبستگی خود را با مسلمانان شهر«اورنج» در کالیفرنیا اعلام کردند.


همبستگی که ترامپ ایجاد کرد!

به گزارش فرتاک نیوز به نقل از پایگاه خبری « ocregister»، در این کنفرانس خبری که صبح دیروز، اول بهمن‌ماه، در هوایی سرد و بارانی در سالن همایش شهر«آناهایم» کالیفرنیا با شرکت حدود ۵۰ نفر از رهبران مسلمان و غیرمسلمان برگزار شد، رهبران اجتماعی آمریکای لاتین همکاری و اتحاد رسمی خود را با مسلمانان شهر«اورنج» اعلام کردند.

 

رهبران اجتماعی آمریکای لاتین به این دلیل با مسلمانان شهر اورنج اعلام همبستگی کردند که رابطه دیرینه‌ای با آنان دارند.

 

رهبران اجتماعی در مورد روابط دیرینه مسلمانان و مردم آمریکای لاتین و اینکه چگونه این روابط به شناخت یکدیگر کمک می‌کند و ضرورت همبستگی برای حفظ عدالت و حقوق اجتماعی افراد، سخنرانی کردند.

 

اغلب سخنرانان با اشاره به اظهارات تبعیض‌آمیز ترامپ علیه مسلمانان در دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، یادآور شدند که چگونه این اظهارات باعث افزایش تهدیدات علیه مسلمانان، مهاجران و حتی مردم آمریکای لاتین شده است.

 

«شکیل سید»، مدیر جامعه مسلمانان اورنج گفت: گام اول برای داشتن اتحاد، شناخت همدیگر است و گام دوم متحدکردن مردم اورنج در جبهه مقابله با نفرت و تبعیض علیه مسلمانان است.

 

«جونز مورنو»، عضو شورای شهر «آناهایم» نیز گفت: از لحاظ حقوق انسانی، همه ما مردم آمریکا محسوب می‌شویم و این اتحاد به معنی فعال‌بودن مسلمانان و مردم آمریکای لاتین در صحنه‌های مختلف اجتماعی است.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان