//
کدخبر: ۳۷۴۲۱۲ //
پیگیری یک شایعه از سوی فرتاک نیوز؛

شایعه‌ عجیب در مورد مامور نیروی انتظامی که با مهسا امینی روبرو شد+فیلم

در رابطه با مامور خانمی که برای بار اول با مهسا امینی روبرو شده است شایعه عجیبی انتشار یافته است که صحت ندارد

شایعه‌ عجیب در مورد مامور نیروی انتظامی که با مهسا امینی روبرو شد+فیلم

نادر دارستانی سردبیر پایگاه خبری تحلیلی فرتاک نیوز در رابطه با شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر این که اولین ماموری که با مرحومه مهسا امینی روبرو شده  و آن اتفاق تلخ رقم خورده است، دختر یکی از نمایندگان سابق مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بوده است، گفت: مامور مورد نظر هیچ نسبتی با احمد صفری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ندارد و آن رسانه بدون اطلاع اقدام به این خبر کذب نموده است.

سردبیر فرتاک نیوز در ادامه گفت: وقتی به مشخصات ارائه شده بر روی کارت ملی نگاه می‌اندازید متوجه می‌شوید که نام دختر اشتباه است، نام خانوادگی ماور مورد نظر صفری نیست، شماره کارت ملی متفاوت، سن طرفین متفاوت و محل خدمت‌ متفاوت است، تنها تشابهی که وجود دارد، نام پدر است که احمد می‌باشد، آیا صرفا با یک تشابه نام پدر می‌توان این گونه حاشیه سازی کرد؟

وی افزود: در بخشی از این خبر کذب آمده است که خانم مامور نیروی انتظامی در سال 1390 کارمند دانشگاه آزاد کرمانشاه و نیروی حراست بوده است و به دلیل سخت‌گیری‌های بیش از حدی که نسبت به دانشجوها داشته از آن جا بیرون آمده و بعدها به استخدام نیروی انتظامی در آمده است در حالی که در سال 1390 دختر آقای احمد صفری 15 سال سن داشته است؛ پس چگونه با این سن و سال کارمند حراست بوده و سابقه چندین سال فعالیت هم در دانشگاه آزاد داشته است؟! مگر می‌شود یک نوجوان که پشت نیمکت تحصیل است همزمان کارمند هم باشد؟!

دارستانی افزود: درک این موضوع اینقدر سخت نیست که بخواهیم برایش معادله چند مجهولی درست کنیم، کافی بود یک تحقیق ساده صورت میگرفت تا متوجه می‌شدیم که این خبر از اساس  اشتباه و کذب است.

دارستانی افزود: اخلاق رسانه‌ای حکم می‌کرد که آن رسانه بعد از پی بردن به اشتباهش اقدام به رفع موضوع می‌کرد که متاسفانه اینکار را انجام نداده است تا فرتاک نیوز بر اساس رسالتی که برعهده دارد به تحقیق پرداخته و نتیجه تحقیقات خود را منتشر نماید که امیدواریم توانسته باشیم حق مطلب را به درستی ادا کرده باشیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۲۱۲ //
ارسال نظر
 
  • ....

    اگه 15 سالش بوده چطور گواهينامه داشته

  • زهرانویدی ثمرین 60 ساله

    خیلی خوبه .ومن مطلب اون رو با دقت میخونم .واز دست اندرکاران این برنامه نهایت تشک ر رو دارم .جامع و کامل هست .مرسی .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان