//
کدخبر: ۳۶۳۸۶ //
یونس چراغی سرپرست آکادمی موسیقی دانوش:

تلخی دارو به شیرینی سلامتی بدل می‌شود

تلخی دارو به شیرینی سلامتی بدل می‌شود

گروه گزارش فرتاک نیوز: امروز به مناسبت روز کودک ارکستر سمفونیک دانوش با نغمه‌های عشق کودکان برای کودکان می‌نوازد و بزرگ‌ترین گردهمایی کودکان با اجرای سمفونی مهربانی راس ساعت هفت عصر در  تالار فرهنگ و هنر  شروع شده و فردا هم در تالار دانشکده فرهنگ و هنر برگزار می‌کند.

آکادمی موسیقی دانوش برای کودکان سرطانی در دانشکده فرهنگ و هنر کرمانشاه می‌نوازد و با دومین اجرایش  باحضور ورزشکاران و هنرمندان سرشناس از استان کرمانشاه و کشور به نفع موسسه امور خیریه مهر آئینان مهر و کودکان سرطانی برگزار کرد.

 

یونس چراغی سرپرست آکادمی موسیقی دانوش گفت: امروز اجرای کنسرت بزرگ کودکان موسیقی برای مبتلایان کودک در روز کودک به سرطان با اجرای ارکستر سمفونیک دانوش در حال برگزاری است که 100 درصد از عواید حاصل از این برنامه به کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت مؤسسه خیریه موسسه امور خیریه مهر آئینان مهر و کودکان سرطانی استان کرمانشاه اختصاص داده شده است.

وی افزود: نواهای کودکان برای کودکان  یک سالی است  که نوجوانان و نونهالان در آکادمی موسیقی دانوش مشغول تمرین موسیقیایی هستند تا ارکستر سمفونی دانوش را تشکیل داده‌اند و با اولین اجراشان به یاد ماندنی تند که با نیتی انسان دوستانه طنین‌انداز  شوند

سرپرست آکادمی موسیقی دانوش گفت: هدف تشویق و انگیزه هنرجویان  کرمانشاهی است که بتواند پیشرفت که بتوانند پیشرفت نمایند تا اعتماد به نفس پیدا کنند و با اجرای روی سن و صحنه دیگر مشکلی برایشان پیش نیاید.

چراغی ادامه داد: مبانی موسیقی با ارکستر است که همزمان شنیدن خطوط به مرور از این گروه نوپاست.

وی افزود: اهمیت حمایت شما دوستداران موسیقی و مردم فهیم کرمانشاهی باعث می‌شود که این نونهالان و نوجوان در آینده بتوانند یکی از بهترین گروه‌های ارکستر را تشکیل دهند به شرطی که این حمایت ادامه داشته باشد .

سرپرست آکادمی موسیقی دانوش گفت: انجمن دوستاران موسیقی به نام ارکستر فیلارمورنک از 300 سال پیش با همی کودکان و مبتدیان فعالیتشان را اجرا کردند تا امروز کارشان به جای رسیده که  قوی‌ترین تراز اول موسیقی در جهان هستند حمایت بخش خصوصی از تدوام برخوردار باشد در تداوم خواهد بافت  که نتیجه دلخواه خودش را می‌دهد حتی ارکستر به نام دانشکده فرهنگ و هنر می تواند این گروه خواند چون دکتر سلیمی ریاست محترم دانشکده تمام حمایت خودش را از این ارکستر انجام داده و امکان هم کمک کرده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان