//
کدخبر: ۳۵۵۹۹ //

محمد مسلمی:عموهای فیتیله با محوریت سلامت به تلویزیون می آیند

محمد مسلمی یکی از عمو های فیتیله ای محبوب کودکان از وضعیت کار در حوزه کودک می گوید.

محمد مسلمی:عموهای فیتیله با محوریت سلامت به تلویزیون می آیند
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد مسلمی در گفتگو با خبرنگار، گفت: سری جدید برنامه « فیتیله» بنا است ساعت هفت شب با محوریت سلامت پخش شود. و هر قسمت برنامه 1 تا 1:30 ادامه پیدا خواهد کرد که در خصوص پیشگیری و درمان به روی آنتن می رود.

وی در خصوص برنامه «بهترین شو» نیز گفت: برنامه استعداد یابی کودک و نوجوان  است که اگر با کاستی هایی همراه است باید بر این حساب گذاشت که فعلا دوره اول آن در حال برگزاری است.

مسلمی در خصوص فضای فعلی حوزه کودک گفت: در قیاس به کشور های دگیر خیلی کمبود داریم در این حوزه باید با یک برنامه ریزی اساسی پیش برویم زیرا ساخت یک برنامه در سطح کیفی بالا کافی نیست آن هم برای رده سنی که آینده سازان ما محسوب می شوند.

وی ادامه داد: ما باید با یک اتاق فکری پیش برویم که بتوانیم نیاز های کودکان امروز را برآورده کنیم ، نسل امروز یک نسل تربیت شده است بچه هایی که به دنبال بازی هایی مانند خاله بازی و عروسک بازی نیستند و به دنبال تبلت و سرگرمی های اینچنینی هستند.

 

محمد مسلمی در خصوص فعالیت گروه عموهای فیتیله ای در این چند سال نیز گفت: یک زمانی ما در اوج بودیم اما رفته رفته با توجه به تغییراتی که پی آمد و بحث اسپانسرینگ کلیت برنامه ها افت کرد. زیرا ما مجبور بودیم یکسری اتفاقات را به اجبار پیش ببریم .

وی در پایان عنوان کرد: امیدوارم کار حوزه کودک جدی گرفته بشود یک اتفاق جدی که منسجم باشد.

 

منبع: دیباچه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان