//
کدخبر: ۳۰۹۸ //

رونمایی از بازیگر جدید فیلم ناصر حجازی

تهیه کننده مستند پرطرفدار «من ناصر حجازی هستم» در حال تولید قسمت دوم این مستند است. این تهیه کننده جوان مستندی درباره تاریخچه باشگاه استقلال را هم در دست تولید دارد.

رونمایی از بازیگر جدید فیلم ناصر حجازی

به گزارش فرتاک نیوز، امیر رفیعی طراح، تهیه کننده و مجری طرح «من ناصر حجازی هستم» بعد از موفقیت این فیلم در اکران و شبکه نمایش خانگی هم اکنون به عنوان تهیه  کننده، کارگردان و نویسنده در حال تولید و ساخت قسمت دوم این فیلم است که به احتمال بسیار با نام «…و من ناصر حجازی هستم» در معرض دید مخاطبین قرار خواهد گرفت.

امیر رفیعی در کنار اعلام این خبر به سایت «نمایش خانگی» از این گفت که در این فیلم آتیلا حجازی فرزند ناصر حجازی که سابقه بازی در فیلم «شیفت شب» به کارگردانی نیکی کریمی را دارد، به عنوان بازیگر اصلی کار حضور پیدا کرده است.

رضا یزدانی نیز به مانند قسمت اول، ترانه تیتراژ پایانی را آماده کرده است. همچنین ترانه «تو رفتی» با صدای شادروان مرتضی پاشایی که توسط وی برای بهترین دروازه‌بان قرن آسیا خوانده شده بود، در نسخه مربوط به شبکه نمایش خانگی در آیتمی ویژه در اختیار مخاطبین قرار خواهد گرفت. ضمن آنکه قرار است دو نفر از بازیگران مطرح سینمای ایران نیز در این فیلم حاضر شوند.

 

منبع: فردا نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان