//
کدخبر: ۲۹۹۹۹ //
آنچه در دورهمی گذشت

آرزوی رئیس‌ جمهور شدن خانم بازیگر +عکس

مهران مدیری شب گذشته میزبان مریم معصومی بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی شد.

آرزوی رئیس‌ جمهور شدن خانم بازیگر +عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

شب گذشته مهران مدیری با پرداختن به موضوع تقلب و کلاهبرداری به تقلب‌های دوران امتحانات مدرسه‌ اشاره کرد و میزبان بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی مریم معصومی شد.

مدیری ابتدا با تعریفی از واژه تقلب، به روش‌های جدید تقلب و کلاهبرداری اشاره کرد و قیمت (سروش جمشیدی) با حضور در صحنه دورهمی به اجرای نمایش پرداخت.

معصومی ابتدا با بیان اینکه لیسانس علوم سیاسی دارم و فوق لیسانس حقوق بین‌الملل گفت: از کودکی دوست داشتم رئیس‌جمهور شوم، با توجه به اینکه می‌دانستم در ایران رئیس‌جمهور خانم نداریم.

وی ادامه داد: اگر رئیس‌جمهور شوم چون خانم‌ها خیلی برای من مهم هستند به آن‌ها و به تمام اقشار مختلف ایران خدمت می‌کنم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «مرز خوشبختی» در خصوص حضورش در بازیگری بیان کرد: خانواده‌ام با رشته‌های هنر مخالف بودند و قول دادم که دکتری‌ام را بگیرم و دکتر خطابم کنند.

معصومی با بیان به اینکه متولد شهر تهران هستم و ۳۰ سال سن دارم، به حضور در کلاس‌های استاد سمندریان اشاره کرد و گفت: هشت سال است که کار می‌کنم و از یک سکانس و یک پلان شروع کردم و از ابتدا عزم خود را جزم کردم که راکد نباشم و از سال ۹۰ با سریال «سه دونگ سه دونگ» دیده شدم.

وی با اشاره به اینکه بازیگری با موسیقی تفاوت دارد، از نواختن پیانو در حوزه موسیقی کلاسیک گفت.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «سه دونگ سه دونگ» اظهار داشت: خیلی دوست دارم نقش‌های منفی را بازی کنم و یک بار خیلی کوتاه تجربه بازی آن را داشتم و این یکی از خصوصیات اسفند ماهی است.

معصومی در پاسخ به سؤال کارگردان برنامه تلویزیونی «دورهمی» از راز عاشقی خود پرده برداشت​ و با یادی از مرحوم علی معلم، (با بغض) به برگزاری جشن حافظ و بزرگواری علی معلم منتقد سینما و تلویزیون اشاره کرد.

وی با اشاره به دغدغه خود در فعالیت‌های اجتماعی از حضور خودش به عنوان سفیر کودکان سندرم دان و سادگی و صمیمی بودن این کودکان بیان کرد.

بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی عنوان کرد: اگر به عقب برگردم شاید آن همه کتاب را نمی‌خواندم و موسیقی را ادامه می‌دادم.

وی با اشاره به کم‌کاری هشت ساله خود و وقفه‌ای که این سال‌ها در بازیگری داشت، گفت: با توجه به اینکه کار اولم طنز بود، بعد از آن همه نقش‌های تکراری به من پیشنهاد می‌شد و به خاطر سفرها و ادامه‌ تحصیلم این وقفه ایجاد شد.

معصومی با بیان اینکه قضاوت آدم‌ها و بازیگرها خیلی سخت است، به سختی‌های شغل بازیگری اشاره کرد و مدیری هم در مقابلش در خصوص مشقت‌های بقیه اقشار جامعه و صنوف دیگر صحبت کرد.

وی در پایان به موزه دورهمی تندیس کودکان سندرم دان را اهدا کرد.

636315578447758794

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان