//
کدخبر: ۲۸۲۱۲ //

تصاویر | واکنش هنرمندان به پیروزی حسن روحانی در انتخابات

هنرمندان در صفحات اینستاگرام به پیروزی حسن روحانی در انتخابات واکنش نشان دادند.

به گزارش فرتاک نیوز،  پس از گذشت یک روز از رای گیری انتخابات ریاست جمهوری، با اعلام وزارت کشور حسن روحانی با کسب 57 درصد آرا به عنوان دوازدهمین رییس جمهور ایران انتخاب شد.

هنرمندان که در ایام انتخابات جزو اقشار فعال بودند و تبلیغات زیادی برای نامزدهای مورد نظر خود کردند، پس از پیروزی حسن روحانی در انتخابات ضمن تبریک این موفقیت به پیروزی او واکنش نشان دادند.

در ادامه برخی از این واکنش‌ها را می‌خوانید:

باران کوثری: «ایران ای سرای امید بر بامت سپیده دمید.»

پرویز پرستویی: «آقای دکتر حسن روحانی، برای انتخاب دوباره شما. ملت ایران روزهای سختی را پشت سرگذاشتند و خوشبختانه به پیروزی ختم شد. یادمان باشد این پیروزی را مدیون ملت شریف هستید که از هر قشرو طبقه ای ،چه در ایران وچه از هرجای دنیا با حضور پر شور و جدی خود بازهم حماسه آفریدند.

با امید به اینکه پاسخگوی خواسته‌های بحق این ملت همیشه همراه و قهرمان و دلسوز و باغیرت باشید. بخصوص حمایت خودتان را از امثال آن مادر پیری که با چهار پایه پلاستیکی و آن پدر پیری که با فرغون، خودشان را به پای صندوق رای رساندند،دریغ نکنید. خصوصا جانبازان و خانواده های عزیز شهدا که سرمایه های اصلی این سرزمین هستند. تبریک ودرود بر ملت حماسه آفرین ایران.»

 

 

 

 

 

رضا کیانیان: «هموطنان عزیزِ خارج و داخل کشور، تبریک براى گام بزرگى که برداشتیم. تبریک براى گذر از دودلى ها و بى تفاوتى ها... تبریک براى درک مان از شرایط امروز. تبریک براى پشت کردن به پوپولیسم. به قول بزرگى، حوادث تاریخى بار اول شکل تراژیک دارند، ولى بار دوم به کمدى تبدیل خواهند شد. مثل پوپولیسم!

هموطنان عزیزم من اصلاً خوشحال نیستم براى برد جناحى! هرگز. چون جناحى فکر نمى کنم. خوشحالم براى آینده ایران. از این لحظه به بعد همه ما پرسشگریم و رئیس جمهور و وزراى ایشان باید پاسخگو باشند... به همه ما و همین اول بِسْم الله ، از وزیر ارشاد مى خواهم به خاطر توهین ناخواسته اى که دیروز به هنرمندان کرده اند با صداى بلند عذرخواهى کنند.

مى دانیم اگر رئیس جمهور هست، به خاطر این است که مردم هستند! و به او رأى مى دهند و اگر وزیر ارشادى هست ،چون هنرمندان هستند. وزارت ارشاد بدون هنرمندان معنا ندارد و اگر هنرمندان وارد عرصه انتخابات مى شوند به خاطر احساس مسئولیتى است که براى آینده کشور دارند، نه براى خوش خدمتى بدانید. هنرمندان ، مطربان آماده به خدمت وزارت نیستند!که به اشاره اى خوش رقصى کنند. منتظر توضیح و عذر خواهى شما هستم.»

رامبد جوان: «تبریک به آقای دکتر حسن روحانی.»

پژمان بازغی: «درخت امیدبه بارنشست. به امیدروزهای بهتر.»

نوید محمدزاده: «جناب آقاى دکتر حسن روحانى، رئیس جمهور منتخب مردم ایران، احترام بگذارید. مبارکمون.»

تهمینه میلانی: «ما پیروزی‌مان را جشن می گیریم، نه شکست دیگران را.»

محسن تنابنده: «هیچی، فارغ از هر جناحی دیگه وقت اتحاده برای ایران آباد.»

جواد رضویان: «یاشاسین ایران. هر بژى ایران. زنده باد ایران، زنده باد ایران و ایرانى، تبریک به همه مردم شریف و ثابت قدم ایران براى ثبت چنین رویداد قدرتمندى. تبریک به رهبر معظم انقلاب، تبریک به ایت ا... هاشمى رفسنجانى و تبریک به رئیس جمهور همه مردم ایران جناب آقاى دکتر حسن روحانى عزیز و محبوب و کابینه توانمند ایشان.

بیا که موسم شور و دم غزلخوانى است/ به قول حافظ ما نوبت گل افشانى است.

دوباره پنجره را سمت عشق بگشاییم/ هواى آخر اردیبهشت ، روحانى است.»

 

 

 

منبع: خبر انلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان