//
کدخبر: ۲۸۰۳ //

«خانه‌ای در خیابان ۴۱» تلخ بود اما پایان خوبی داشت/ فیلمسازان به سراغ موضوعات شاد بروند

ایازی گفت: ما به اندازه کافی به مردم آمارهای بد ارائه می دهیم و بد نیست وقتی می خواهند در اوقات فراغت خود فیلم ببینند، فیلم هایی با موضوع خوب ببینند.


«خانه‌ای در خیابان 41» تلخ بود اما پایان خوبی داشت/ فیلمسازان به سراغ موضوعات شاد بروند

به گزارش فرتاک نیوز، «سیدمحمدهادی ایازی» معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، فیلم سینمایی «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» را خوب ارزیابی کرد و به خبرنگار سینمایی دیباچه گفت: مساله‌ای که برای ما خیلی مهم است، توجه به مقوله سلامت روان مردم است و به نظر من فیلمی که حال مردم را خوب کند می تواند در سلامت روان آنها موثر باشد.

وی تصریح کرد: شاید «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» کمی تلخ باشد اما پایان خوبی داشت و همین که پسر برادر مقتول کنار برادر می‌گیرد مخاطب احساس می‌کند اینها موضوع‌شان حل شده است.

ایازی خطاب به فیلمسازان تاکید کرد: توصیه ما این است که ترجیحاً فیلم هایی ساخته شود که مردم را شاد کند چراکه 6/23 نشانه‌هایی از اختلالات روانی دارند و 12 درصد از مردم افسردگی دارند و این آمارها از دغدغه‌های ماست چون اگر به شاد کردن مردم نپردازیم آثار سوئی برای جامعه ما خواهد داشت.

وی در توضیح مطلب بیان کرد: ما به اندازه کافی به مردم آمارهای بد ارائه می دهیم و بد نیست وقتی می خواهند در اوقات فراغت خود فیلم ببینند، فیلم هایی با موضوع خوب ببینند البته خنداندن الزاماً به این معنا نیست که فیلم ها کمدی باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر بهداشت در پاسخ به اینکه آیا سوژه های خوب در جامعه وجود دارد که حال خوب به مردم القا کند؟ گفت: بله اگر خوب ببینیم سوژه های خوب هم برای فیلمسازی وجود دارد. آسیب های اجتماعی ما بسیار زیاد است غیرقابل کتمان است اما در کنار اینها موضوعاتی که حال مرد مرا خوب کند نیز در جامعه هستند و اگر می خواهیم به سلامت مردم کمک کنیم فیلمسازان از این منظر هم می‌توانند کار کنند.

 

منبع: دیباچه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان